AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Skrevet 24. februar 2016 Jeg er sykemeldt, og drittlei reality ala Millionær søker kjæreste, fødeavdelingen osv.. Så gleden var stor når jeg fant Ncsi på tv3 på dagtid.. (Livets små gleder når man er lenket til sofaen.. ) Men problemet mitt er at jeg kom midt i sesong 1, tror jeg.. Tvmottakeren min viser ikke sesong eller episode, kun at det er fra 2009.. Så jeg skjønner jo ingenting.. Hva er greia med Callen? Han har nå møtt sin avdødes søsters venninne.. Moren lever.. Er alle sesongene bygget på dette? Hva er greia her? Har skjønt at Kenzi og han fyren (husker ikke navnet, eric\tim ett eller annet?) Er sammen, men er de sammen fra han begynner der, eller blir de sammen? Har sett en episode her og der på kvelden, men da i en annen sesong. Har vanlig Ncsi og Ncsi LA noe med hverandre å gjøre? Burde jeg se Ncsi først? Anonymkode: e78b4...4c0
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 24. februar 2016 #2 Skrevet 24. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har vanlig Ncsi og Ncsi LA noe med hverandre å gjøre? Burde jeg se Ncsi først? Anonymkode: e78b4...4c0 NCIS LA er en spin-off fra NCIS. Så ja de har noe med hverandre å gjøre Det er også NCIS New Orelans som også er en spin-off fra NCIS Nei du trenger ikke se den originale først. Men jeg personlig synes du burde siden den er mye bedre en NCIS LA og NCIS New Orelans. Selvsagt er det min mening andre kan ha andre meninger. Men du trenger ikke se NCIS først. De andre spørsmålene får andre svare på. Siden jeg har mye bedre kjennskap til den originale enn til spin-off seriene
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Det er bare det originale NCIS som faktisk er noe verdt å se på!! Alt av spin-off greier er generelt bare søppel alt sammen! Anonymkode: 2de27...58a
NordicViking Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med Callen? Han har nå møtt sin avdødes søsters venninne.. Moren lever.. Er alle sesongene bygget på dette? Hva er greia her? Har skjønt at Kenzi og han fyren (husker ikke navnet, eric\tim ett eller annet?) Er sammen, men er de sammen fra han begynner der, eller blir de sammen? Har sett en episode her og der på kvelden, men da i en annen sesong. Har vanlig Ncsi og Ncsi LA noe med hverandre å gjøre? Burde jeg se Ncsi først? Anonymkode: e78b4...4c0 Callen er en kompleks person. Hetty (som styrer L.A.-avdelingen av NCIS) forsøker å holde Callens bakgrunn hemmelig for ham selv, men han gir seg ikke. Vi får derfor noen drypp av og til om hans bakgrunn, og personlig synes jeg det blir litt for mye surr rundt dette. Det strekker seg helt til sesong 6, men det er bare i et par episoder at det kommer såpass klart fram at det blir en del av handlingen. Kensi og Marty Deeks er ikke sammen opprinnelig, men etter hvert som sesongene går så kommer de stadig nærmere hverandre. I sesong 6 er forholdet kommet såpass langt at de vurderer å flytte sammen. Marty Deeks spilles for øvrig av norsk-amerikanske Eric Christian Olsen. Hans eldre bror David Paul Olsen er en 'stunt double' i NCIS Los Angeles, og han er gift med Daniela Ruah som spiller Kensi. NCIS er den originale og den beste av hele serien. Du trenger ikke å se denne for å ha noe utbytte av NCIS Los Angeles.
NordicViking Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare det originale NCIS som faktisk er noe verdt å se på!! Anonymkode: 2de27...58a Michael Weatherly som spiller 'Anthony DiNozzo' gir seg etter 13 sesonger i NCIS.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 3 minutter siden, NordicViking skrev: Michael Weatherly som spiller 'Anthony DiNozzo' gir seg etter 13 sesonger i NCIS. ! Anonymkode: 2de27...58a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå