AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #41 Del Skrevet 29. februar 2016 38 minutter siden, prinsessesara skrev: Jo på første bildet er det to parkeringsforbundt skilt. Ja, det ser jeg. Men såvidt jeg kan forstå var det bilene bak det bakerste skiltet som ikke hadde fått bot og der kan jeg ikke se noe skilt. Anonymkode: b81eb...2f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #42 Del Skrevet 2. mars 2016 Det er da ikke enveiskjøring i Jens Bjelkes gate? Anonymkode: a89e5...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessesara Skrevet 4. mars 2016 Forfatter #43 Del Skrevet 4. mars 2016 Den 2.3.2016 at 21.46, AnonymBruker skrev: Det er da ikke enveiskjøring i Jens Bjelkes gate? Anonymkode: a89e5...81d jo, i starten av Jens Bjelkes fra 1- 10 er det enveiskjørt. Bodd der i 1 år nå, er 110% sikker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #44 Del Skrevet 6. mars 2016 Den kan se ut som at det er en utkjøring ved det bakerste skiltet, og at det derfor er satt opp nytt skilt derfra og bakover? Uansett gjelder skilt 1 frem til skilt 2 og skilt 2 frem til kryss eller nytt skilt. Så her står du ulovlig mellom 8 og 17. Anonymkode: b58da...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #45 Del Skrevet 6. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den kan se ut som at det er en utkjøring ved det bakerste skiltet, og at det derfor er satt opp nytt skilt derfra og bakover? Uansett gjelder skilt 1 frem til skilt 2 og skilt 2 frem til kryss eller nytt skilt. Så her står du ulovlig mellom 8 og 17. Anonymkode: b58da...16e Dårlig forklart, siden jeg har sett på begge bilder og går i surr med fremover og bakover. Det skiltet som er nærmest krysset ser ut som det er satt opp rett etter en utkjøring, og mulig det er derfor de har satt opp et nytt for at det ikke skal være noen tvil om at det er parkering forbudt helt frem til krysset. Anonymkode: b58da...16e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå