Gå til innhold

Barn som roper Mamma om natten!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er 1.5 år og sover i sin seng på rommet vårt. For ikke så lenge siden sluttet vi med melk om natten. Det gikk overraskende fint og han skjønte fort at det er slutt på melken. Nå våkner han hver time og roper på meg helt til jeg reiser meg ,gir ham smokken og stryker litt på håret.

Før drakk han bare litt melk og sov videre gjennom hele natten. Dette er helt krise!

har dere noen tips ?

Anonymkode: f31ce...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eget rom? Hadde prøvd å legge han på eget rom, og gi så lite oppmerksomhet som mulig på natta. Gi smokk, ferdig.

Anonymkode: 357a6...f70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og vi har kjørt latmannsvarianten med at ungen får komme opp i senga, da sover han stort sett rolig videre. Våkner han, er det lett å stryke litt på ham og gi ham smokk/bamse- det betyr mye for søvnen min at jeg slipper å reise meg og gå ut av senga.

Anonymkode: 86a14...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår på 1,5 år er lik. Han har aldri sovet godt, men er ekstra ille nå. Vi sluttet med nattmat for lenge siden. Tror (og håper!) det er en fase de går igjennom. Vår sover for øvrig på eget rom.

Anonymkode: f668f...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han roper HØYT og tydelig:fnise: Står han i sengen og ser på meg. Det blir nok eget rom snart. Vi må nok prøve å dempe den ropingen pga vi har 2 andre barn som må få lov å sove .

ts

Anonymkode: f31ce...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...