QueenChanne Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Hei alle medkvinner. Jeg har nylig begynt å teste ut tinder og har fått en del matcher. Han ene jeg har snakket mye med vil gjerne besøke meg men vil gjerne ha med en kompis sier han. Vi har snakket mye om sex men han har ikke nevnt noe om trekant. Hvordan skal jeg tolke spørsmålet hans om det er greit at han tar med en kompis? Mener han at det er fordi han er stressa over å komme alene eller hinter han til trekant? Noen som har noe erfaringer med trekant eventuelt? Jeg har aldri prøvd og er veldig forvirret!
FrkPedersen Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Jeg tror nok garantert det er trekant han snakker om
Gjest Mythic Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Jeg kan aldri tro at et vilt fremmed menneske tar med en kompis på første date med deg med tanke på å ha trekant. Det ville være i overkant spesielt. Hvorfor er det det første du tenker på? Jeg ville tenkt at han var nervøs, og vil ha med kompisen for å ta vekk litt av presset.
MapleSirup Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 5 minutter siden, Mythic skrev: Jeg kan aldri tro at et vilt fremmed menneske tar med en kompis på første date med deg med tanke på å ha trekant. Det ville være i overkant spesielt. Hvorfor er det det første du tenker på? Jeg ville tenkt at han var nervøs, og vil ha med kompisen for å ta vekk litt av presset. Jeg tenker som deg, men synes også det er veldig rart å ha med en kompis!! Bedre å treffes ute med flere da? 1
Gjest Mythic Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 4 minutter siden, MapleSirup skrev: Jeg tenker som deg, men synes også det er veldig rart å ha med en kompis!! Bedre å treffes ute med flere da? Enig i det. Jeg ville synes det var veldig rart om en date dukket opp med en kompis på første møtet. Tror ikke jeg hadde giddet det, altså. Hvis man er så usikker, er man kanskje ikke klar for å date - langt mindre kjøre på med trekant på første date
MapleSirup Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 1 minutt siden, Mythic skrev: Enig i det. Jeg ville synes det var veldig rart om en date dukket opp med en kompis på første møtet. Tror ikke jeg hadde giddet det, altså. Hvis man er så usikker, er man kanskje ikke klar for å date - langt mindre kjøre på med trekant på første date Lol... Ja:)
Saraby Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Tråden er ryddet for personangrep. -Saraby,mod.
Surikatta Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 Enten er han usikker (varsellampe?) eller så er det trekant han prøver å ymte frempå. Spør ham davel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå