Gå til innhold

Hvem tar initiativet til sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

(hjemme) hos deg. Er det du eller partneren?

Her er det som regel jeg som tar det og etter 6 års forhold synes jeg at jeg begynner å bli litt tom for "ideer". Fordelen er jo at jeg vet hva han liker, men jeg skulle gjerne fått noen innspill som jeg(vi) kan krydre hverdagen med. :wink:

Hvordan tar du initiativet?

Kom med noen ideer, davel :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør vi begge. Hvordan? Ja, det varierer. Noen ganger kan jeg bare begynne å kose/kysse og vise ganske tydelig hva jeg har lyst på og han skjønner alltid hva jeg mener. Andre ganger sier jeg det rett ut. Har ikke noe behov for å finne på nye måter å ta initiativet på, det er ikke den delen som er spennende, det er det som kommer etterpå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Lag en kopp varm te (eller annen varm drikk), gå bort til ham og spør om han vil ha litt te. Om han sider ja, fyll munnen med varm te, åpne opp buksesmekken hans og putt "utstyret" hans i munnen. Han blir garantert gledelig overreasket over varmesjokket ;)

Skrevet

Som vanlig er det bare det at vi kysser og koser også ender vi opp i senga.

Skrevet

her er det bege som kommer med ideer..

gå på din nermeste bokbutikk, og kjøp deg noen sex bøker..skal love dg at dere kommer til og ha det gøy i senga etterpå..se gjerne i bøkene sammen :sjarmor:

her er det en link til deg som tar for seg de fleste sexbøkene du får tak i..bare trykk på bøkene og det kommer opp informasjon om hva du kan forvente deg og lese om i boken..

http://www.bokkilden.no/SearchResults.aspx...rch=Seksualitet

bare trykk på linken oppforbi..

lykke til!

Skrevet

Vi tar begge initiativ, jeg er mer "rett på sak" og viser tydelig hva jeg ønsker. Typisk kommer inn med skjørt og gir han et kyss, og vet at han alltid pleier å stryke hendene over baken min og kjenner at jeg ikke har undertøy på.... Kommer inn i dusjen til han, eller bare står og ser på han til han skjønner tegninga... :sjarmor:

Når han tar initiativet er det som regel litt mer prøvende for å se om jeg er med på notene. Et kyss kan være kun det, eller gå videre til å bli noe annet hvis jeg ønsker det. Kommer helt an på dagsformen min det, mens han er jo som regel alltid klar når jeg måtte ønske det! :wink:

Skrevet

Vi tar begge initiativet. Han har kanskje tatt initiativet mest om vi ser forholdet i sin helhet, men jeg blir bedre og bedre på det området, jeg også.

Som oftest bare spør vi hverandre: Har du lyst på sex?

Eller det skjer naturlig etter klining. Noen ganger tar jeg på meg en rød sak mannen kjøpte til meg. Den tenner han alltid på selv om han ellers ikke er en undertøysmann, så når jeg har på meg den er det et visuelt tegn. Eller jeg sier: hm.. jeg har barbert meg...

Vi ble litt lei av den direkte metoden med å spørre rett ut, så vi har også begynt å bruke et nytt 'system'. Vi sender våre ønsker til den andre på epost. Si, hvis mannen for eksempel vil at jeg skal ligge naken og klar når han kommer hjem en kveld, så kan han sende meg det på epost. Jeg har noen timer å leke med tanken (alltid kjekt for oss kvinner!) og når han kommer hjem er jeg klar uten av vi trenger å veksle ord. Det gjør det også ganske spennende gjennom dagen å ha dette usagte som vi begge likevel vet om...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg, jeg og atter jeg! Og, det er kjedelig, skulle ønske han kunne ta initiativet innimellom!

Skrevet

I går var det begge, 1 gang han, han dytta meg ned på senga og sa NÅ!

2 gangen var han veldig trøtt for det var 6 om morraen, men jeg sa "skal jeg bare runke den stiv, sette meg på den og gjøre det selv mens du sover?" Så lo vi og plutselig ble alt jeg sa sant, bortsett fra at han ikke sov! Hæhæ!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hos oss er det samboer som er den mest aktive. Har tenkt en del på hvorfor fordi jeg i tidligere forhold har vært mer aktiv når det gjelder å ta initiativ.

Nå tenner samboer veldig kjapt så jeg føler at jeg ikke rekker å forføre før han tar styringa. I tillegg så har jeg erfart at han takler dårlig at jeg er den aktive selv om han har sagt at han ønsker at jeg skal ta mer initiativ. Er jeg for pågående og direkte så blir det iallfall null sex. Tror nok at erfaringen min gjør at jeg er tilbakeholden. Til gjengjeld så er jeg ofte med på notene når han starter.

Skrevet

Er vel sånn 50-50 tror jeg....

Jeg liker den variasjonen i at jeg kan bestemme litt, mens andre ganger tar han kontroll ;)

Men skulle vel kanskje ønske han tok initiativ litt oftere kanskje.....

Skrevet

Ingen av oss.... slikt praktiseres ikke i denne heimen mer.... :grine:

Skrevet

Vi har sex stort sett når vi legger oss. Vi klær av oss, dusjer, legger oss inntil hverandre, koser og så sex. Høres sikkert kjedelig ut, men syns det funker fint jeg.

Utenom det, så tar nok han mest initiativ, når jeg gjør det gidder han aldri :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...