AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Typen min maser om sex hele tiden!! Jeg kjenner at jeg begynner å bli oppriktig irritert og sur - og viser det egentlig veldig godt. Jeg har sagt det rett ut flere ganger, at han tafser for mye, og at det blir litt for mye. Uansett hvor vi er, må han klå. Enten om han bare drar hendene over rumpen min, tar på meg ''der nede'' i offentlighet (ikke nødvendigvis slik folk ser det, men...) eller bare generelt hjemme. På kjøkkenet når jeg lager mat, på badet om jeg skifter, eller når vi ser film, når vi legger oss. HELE TIDEN. Jeg har rett og slett ikke lyst på sex lenger, føles ut som jeg aldri blir kåt. Tror ikke dette er ''meg'' men rett og slett at han er alt for mye. Vi har tidligere hatt veldig god sex, jeg kommer hver gang! Så egentlig skjønner jeg ikke hva som skjer, tror bare det er at han aldri har vært så masete før... Han lager teite ''koselyder'' og gnir seg inntil meg, noe som minner om en masete unge. VELDIG TURNOFF!! Har ikke lyst å bli ''lei'' av han heller, men det har pågått en stund nå, noe som gjør at jeg daglig går rundt å irriterer meg.. blir veldig slitsomt i lengden også Noen som har opplevd lignende? Hva gjorde dere? Har liksom sagt ifra at han skal slutte med alle de rare lydene og klengingen, men han fortsetter jo bare. Han glemmer seg sikkert,og er nok ganske kåt siden vi nå sikkert har sex bare en gang i uken eller sjeldnere...... Anonymkode: ed5f8...efe
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Boler han seg? Anonymkode: 53db3...ecc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Selv om det er godt å bli begjært, så hørtes det jo ut som du opplever det som mas.. Hvor lenge har det vært sånn? Eller husker du når det gikk fra det du beskriver som veldig god sex (altså godt fungerende), og hva det var som forandret seg? Kan det hende at frekvensen har sunket, og han ønsker at den skal være like høy som før? Eller ville han plutselig ha sex mye oftere enn dere pleide? Kanskje du kan prøve å si til ham at det er godt for deg å være den som jakter også, innimellom? Anonymkode: 429e2...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Så glad du ikke er dama mi... Anonymkode: bc96b...3e2 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Jeg har akkurat det samme problemet!! Det er rett å slett bli så masete at jeg heler ikke vil ha sex lenger. Jeg skulle bare ønske at han kunne ta på meg å kos med meg å si han elsker meg på en ikke sexuel måte! Jeg føler meg som et stykke kjøtt noen ganger. Rett og slett. Våkner opp mitt på natten av at han har begynt å klå fordi han da vil ha sex eller vil at jeg skal runke han.. Å jeg har faktisk en jobb våkne opp til på morgenen også.. Jeg aner hele ikke hva jeg skal gjøre... seriøst jeg er desperat for en løsning.. jeg elsker han med hele mitt hjerte men dette blir så mye for meg at jeg trenger virkelig hjelp.. Anonymkode: 8cf24...467 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Hvor lenge har dette pågått? Jeg tror du har veldig rett når du sier at det at dere kun har sex 1 gang i uka kan ha noe med saken å gjøre. Han blir mer desperat etter oppmerksomhet og du blir mindre interessert jo mer desperat han blir. Det er en ond sirkel som dere må prøve å bryte på en eller annen måte. Anonymkode: 35b0b...c23 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Boler han seg? Anonymkode: 53db3...ecc Tviler på det.. Han trener faktisk ganske mye, men hvordan kan jeg finne ut om han gjør det? Untatt å spør da såklart, hadde sikkert fått et nei uansett Anonymkode: ed5f8...efe
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om det er godt å bli begjært, så hørtes det jo ut som du opplever det som mas.. Hvor lenge har det vært sånn? Eller husker du når det gikk fra det du beskriver som veldig god sex (altså godt fungerende), og hva det var som forandret seg? Kan det hende at frekvensen har sunket, og han ønsker at den skal være like høy som før? Eller ville han plutselig ha sex mye oftere enn dere pleide? Kanskje du kan prøve å si til ham at det er godt for deg å være den som jakter også, innimellom? Anonymkode: 429e2...4f1 Vanskelig å si, jeg tipper kanskje en måned eller to? Føles ut som en evighet, men det er ikke så veldig lenge siden jeg begynte å føle det slik. Vi har bare vært sammen i 2,5 år, og hittil har sexen vært bra! Den er fortsatt det når vi først gjør det, problemet er vel som du sier at jeg ikke ''rekker'' å få lyst på ham, siden det er et slikt konstant mas hele tiden.. Jeg har prøvd å sifra flere ganger, han blir litt snurt å sier at han skjønner og at han skal ta seg sammen, men etter noen timer er det som regel glemt Anonymkode: ed5f8...efe 1
Gjest FruPotter Skrevet 23. februar 2016 #9 Skrevet 23. februar 2016 Men det kan være en grunn til dette. Når man har sex sjeldent, er det jo logisk at partneren blir kåt og seksuelt frustrert. Så jeg skjønner jo han godt. Kanskje dere kan prøve å ha sex oftere? Kan hende han slutter å klå og mase hele tiden. Samboer var sånn en stund. Forskjellen var at vi faktisk hadde sex hver dag, men han ville bare ha mer og jeg klarer ikke å ha sex hele tiden. Herregud så lei jeg ble av å konstant bli klådd på. Når folk snudde seg bort var det rett "ned dit". Altså, flott at han klår og vil ha meg, men det blir litt for mye for min del når det skjer hele dagen, hver dag. Jeg trenger litt fred, litt alenetid og å kunne ha en vanlig, normal samtale uten å få en hånd ned i buksa. Haha. Alle er jo forskjellig, så synes at det bør aksepteres! Og å finne en mellomting, det er viktig. Kommuniser med hverandre, si hva som plager deg og spør om noe plager han. Og kanskje ha sex litt oftere for å se om det fungerer for dere!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #10 Skrevet 23. februar 2016 Du må snakke med han, fortell at du år ikke tid til å få lyst på han når han er på deg hele tiden. Anonymkode: 2f371...03b 3
nattedroom94 Skrevet 23. februar 2016 #11 Skrevet 23. februar 2016 Hell et glass med iskaldt vann nedi buksa hans, så kanskje han kjøler seg ned. 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #12 Skrevet 23. februar 2016 15 minutter siden, FruPotter skrev: Men det kan være en grunn til dette. Når man har sex sjeldent, er det jo logisk at partneren blir kåt og seksuelt frustrert. Så jeg skjønner jo han godt. Kanskje dere kan prøve å ha sex oftere? Kan hende han slutter å klå og mase hele tiden. Samboer var sånn en stund. Forskjellen var at vi faktisk hadde sex hver dag, men han ville bare ha mer og jeg klarer ikke å ha sex hele tiden. Herregud så lei jeg ble av å konstant bli klådd på. Når folk snudde seg bort var det rett "ned dit". Altså, flott at han klår og vil ha meg, men det blir litt for mye for min del når det skjer hele dagen, hver dag. Jeg trenger litt fred, litt alenetid og å kunne ha en vanlig, normal samtale uten å få en hånd ned i buksa. Haha. Alle er jo forskjellig, så synes at det bør aksepteres! Og å finne en mellomting, det er viktig. Kommuniser med hverandre, si hva som plager deg og spør om noe plager han. Og kanskje ha sex litt oftere for å se om det fungerer for dere! Ts her:) Takk for svar! Dette har jeg faktisk ikke helt tenkt over, kanskje jeg skal prøve å ha sex med han litt oftere, i håp om at han roer seg litt ned Men ja, det er absolutt slitsomt å bli klådd på dagen lang...... Anonymkode: ed5f8...efe 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #13 Skrevet 23. februar 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler på det.. Han trener faktisk ganske mye, men hvordan kan jeg finne ut om han gjør det? Untatt å spør da såklart, hadde sikkert fått et nei uansett Anonymkode: ed5f8...efe Bolere får økt sexlyst. Hvis han får muskler og går fort opp i vekt så ser du det. Eller spør han. Anonymkode: 53db3...ecc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #14 Skrevet 23. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bolere får økt sexlyst. Hvis han får muskler og går fort opp i vekt så ser du det. Eller spør han. Anonymkode: 53db3...ecc Det gjelder IKKE alle bolere, så her kommer du med ren feilinformasjon. Da eksen min begynte å bole seg, mistet han både sexlyst og potens. TS: Jeg forstår godt at du blir avtent av det der. Når man blir redusert til kun kropp, mister man lysten på den andre. Jeg synes det vitner om mangel på sosiale antenner, dårlig kvinnesyn og lite respekt for deg å holde på sånn. Er du kun interessant for sex, liksom? Anonymkode: d9854...c90 4
Katten.2.0 Skrevet 23. februar 2016 #15 Skrevet 23. februar 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder IKKE alle bolere, så her kommer du med ren feilinformasjon. Da eksen min begynte å bole seg, mistet han både sexlyst og potens. TS: Jeg forstår godt at du blir avtent av det der. Når man blir redusert til kun kropp, mister man lysten på den andre. Jeg synes det vitner om mangel på sosiale antenner, dårlig kvinnesyn og lite respekt for deg å holde på sånn. Er du kun interessant for sex, liksom? Anonymkode: d9854...c90 Noen av oss uttrykker kjærlighet gjennom bl.a. begjær og seksualitet. Jeg tafser på kjæresten min døgnet rundt. Det er heller sjeldent jeg tenker det skal ende i sex, men alltid for å vise henne at jeg elsker henne, at jeg begjærer henne, at jeg liker å være inntil henne, at jeg liker kroppen hennes. Viser selvfølgelig at jeg elsker henne på helt andre måter òg. Poenget er at det verken handler om en reduksjon av partneren til kropp, dårlig kvinnesyn, manglende antenner og heller ikke manglende respekt, men motiveres av en kombinasjon av kjærlighet og begjær. Det er selvfølgelig ikke slik kjærlighet kommuniseres for alle, men i vårt forhold er det det. Hva med i ditt, TS? 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #16 Skrevet 23. februar 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder IKKE alle bolere, så her kommer du med ren feilinformasjon. Da eksen min begynte å bole seg, mistet han både sexlyst og potens. TS: Jeg forstår godt at du blir avtent av det der. Når man blir redusert til kun kropp, mister man lysten på den andre. Jeg synes det vitner om mangel på sosiale antenner, dårlig kvinnesyn og lite respekt for deg å holde på sånn. Er du kun interessant for sex, liksom? Anonymkode: d9854...c90 Ts her:) Ja det er vel ganske respektløst, samtidig så vet jeg at han ikke nødvendigvis mener noe vondt med det.. Jeg ser jo godt at han er veldig kåt og rett og slett frustrert, da gjør man vel ting litt automatisk uten å tenke helt Samtidig så er jo han veldig kosete og snill til daglig, han blir aldri sint på meg om jeg ikke vil liksom, bare litt fornermet om det går en uke eller to mellom hver gang.. Så jeg tror ikke det er kun pga sex han finner meg interessant, da hadde han lett funnet noen mer spennende Med tanke på at jeg sjeldent har lyst/orker for tiden.. Han er fremdeles like oppmerksom og forteller meg hvor mye jeg betyr for ham osv.. Anonymkode: ed5f8...efe 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #17 Skrevet 23. februar 2016 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Noen av oss uttrykker kjærlighet gjennom bl.a. begjær og seksualitet. Jeg tafser på kjæresten min døgnet rundt. Det er heller sjeldent jeg tenker det skal ende i sex, men alltid for å vise henne at jeg elsker henne, at jeg begjærer henne, at jeg liker å være inntil henne, at jeg liker kroppen hennes. Viser selvfølgelig at jeg elsker henne på helt andre måter òg. Poenget er at det verken handler om en reduksjon av partneren til kropp, dårlig kvinnesyn, manglende antenner og heller ikke manglende respekt, men motiveres av en kombinasjon av kjærlighet og begjær. Det er selvfølgelig ikke slik kjærlighet kommuniseres for alle, men i vårt forhold er det det. Hva med i ditt, TS? Jo, som jeg svarte en over her så tror jeg ikke nødvendigvis han kun er interessert i meg for sex.. Jeg skjønner jo at det er en periode i forholdet, og vi har vel alltid hatt et ganske ''seksuelt'' forhold om det går ann å si? Det passer i hvert fall inn slik du beskriver det, at det har med begjær og tiltrekning å gjøre.. Det blir bare så utrolig mye nå for tiden, spesielt siden han hver gang faktisk ønsker det skal ende med sex Kanskje jeg bare skal prøve å gi etter og se om han roer seg ned etter hvert.. haha Anonymkode: ed5f8...efe 1
Ravnklo Skrevet 24. februar 2016 #18 Skrevet 24. februar 2016 Om pungen fortsatt er synlig er det nok tvilsomt at han boler. Har hørt at man ser lett på kjønnsorganet til mennene om de boler. Tenkte samme tanken selv når jeg leste hovedinnlegget, men så kom jeg til å tenke på at jeg var i et forhold med en mann som oppførte seg akkurat slik også. Han var helt manisk, skulle ha sex hele tiden, klådde på meg hele tiden, fulgte etter meg overalt og om jeg viste noen cm med hud ble han gal. Han hadde bare generelt høy sexlyst. Jeg prøvde å innfri ønskene hans så ofte jeg kunne til å begynne med, men etterhvert greide jeg jo ikke mer og sa klart ifra at nå er det nok. Han roet ned på maset, men ble aldri helt kvitt det. Se på det positive da, han har veldig lyst på deg og det er jo koselig!
Gjest incognita Skrevet 24. februar 2016 #20 Skrevet 24. februar 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat det samme problemet!! Det er rett å slett bli så masete at jeg heler ikke vil ha sex lenger. Jeg skulle bare ønske at han kunne ta på meg å kos med meg å si han elsker meg på en ikke sexuel måte! Jeg føler meg som et stykke kjøtt noen ganger. Rett og slett. Våkner opp mitt på natten av at han har begynt å klå fordi han da vil ha sex eller vil at jeg skal runke han.. Å jeg har faktisk en jobb våkne opp til på morgenen også.. Jeg aner hele ikke hva jeg skal gjøre... seriøst jeg er desperat for en løsning.. jeg elsker han med hele mitt hjerte men dette blir så mye for meg at jeg trenger virkelig hjelp.. Anonymkode: 8cf24...467 Her hadde jeg blitt voldelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå