Gå til innhold

Utdrikningslag i London! Hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg skal være forlover til min beste venninne som skal gifte seg i juli. Såklart vil jeg arrangere utdrikningslag for henne men jeg trenger litt tips. Vi blir maks fem stk. Siden hun bor og studerer i London så tenker jeg at det enkleste blir av vi som skal reiser fra Norge og overrasker henne i London. jeg tenker det kan være fint å ha det i mai og at vi bor på et spahotell eller lignende. 

Har noen tips til aktiviteter? 

takk for hjelpen :) 

Anonymkode: 386eb...e62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her synes jeg du bør tenke deg veldig grundig om. Forventer du at de andre som skal skal punge ut for å reise til London, og så betale for opphold på spahotell?? Er du klar over hvor himla dyrt det kommer til å bli? Hotell i London er DYRT. Spahotell er ikke akkurat billig i utgangspunktet. Nå er kronen også slik at pund er skitdyrt, og flyreiser til London er unormalt dyrt. Å spise ute er også blitt veldig dyrt. 

Før du planlegger noe slikt, hør med de som er tenkt å være med. Jeg hadde aldri i livet brukt så mye peng på et utdrikningslag. 

Anonymkode: b1de4...dde

• Liker 9
Skrevet

Når man først skal til London så synes jeg Spahotell er helt bortkastet.

Der er det så enormt mye man kan gjøre som også vil være gøy for de som ikke bor der. Jeg har selv bodd der i flere år og ville aldri brukt andres tid på massasje o.l en slik helg.

The dungeon - kan være gøy selv om man er voksen

London Eye - Det enorme"pariserhjulet"

Drinker i Soho, lunsj i chinatown, Camden Market, ...

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her synes jeg du bør tenke deg veldig grundig om. Forventer du at de andre som skal skal punge ut for å reise til London, og så betale for opphold på spahotell?? Er du klar over hvor himla dyrt det kommer til å bli? Hotell i London er DYRT. Spahotell er ikke akkurat billig i utgangspunktet. Nå er kronen også slik at pund er skitdyrt, og flyreiser til London er unormalt dyrt. Å spise ute er også blitt veldig dyrt. 

Før du planlegger noe slikt, hør med de som er tenkt å være med. Jeg hadde aldri i livet brukt så mye peng på et utdrikningslag. 

Anonymkode: b1de4...dde

Å herregud! Dette er mine tanker og selvfølgelig har jeg diskutert med de som skal være med. Vi setter av en sum vi skal bruke så det går helt fint! Vi er alle enige. Det jeg ser etter nå er forskjellige tips. Vi har ikke bestemt oss for spahotell. Hun som skal gifte seg skal ihvertfall få en spabehandling. Jeg er ikke ute etter å få kritikk, men tips til hva vi kan finne på :)

• Liker 1
Skrevet

Spahoteller i London er ofte rådyre, da det ikke er så vanlig som i andre storbyer. Kanskje bedre å velge et vanlig hotell, også ta en dag/timer på et spa i nærheten?

God tur :)

Skrevet
36 minutter siden, MapleSirup skrev:

Der er det så enormt mye man kan gjøre som også vil være gøy for de som ikke bor der. Jeg har selv bodd der i flere år og ville aldri brukt andres tid på massasje o.l en slik helg.

36 minutter siden, MapleSirup skrev:

Er ikke sagt sikkert med spahotell. Vi er fortsatt i startfasen og alle skal være enige om hva vi skal gjøre og hvor mye vi skal bruke. Sikkert mye å finne på i London når en vet om det. Takk for tips :) 

Skrevet

Blir billigere å få kjerringa sendt heim til Norge for utdrikkingslagspengene.

Skrevet

Det er veldig billig med spa og alkohol og sånt i Tallinn og Riga f.eks. Der kan dere få mye for penga. Eller få dama sendt til Praha, Krakow, Budapest.. Evnt hjem. Da blir det jo og mer spesielt for henne, siden hun allerede bor i London. Evnt har jeg hørt at Brighton er en fin by, det kan dere jo vurdere.

Anonymkode: abc25...7cf

• Liker 2
Skrevet

jeg har vært på utdrikningslag i London. vi hadde en konkurranse hvor vi delte oss inn i to lag og skulle se hvem som rakk å besøke og ta bilde foran flest severdigheter. bildene skulle være morsomme og alle skulle være med på bildet! vi fikk utdelt et kart over byen med de ulike severdighetene som finnes og vi skulle helst bruke beina, men var lov til å ta undergrunnsbanen (ikke taxi). så avtalte vi et tidspunkt og sted hvor vi skulle møtes og finne ut av hvem som vant. det var veldig gøy og vi fikk besøkt de største og mest kjente severdighetene :-) ellers er jo shopping en fin aktivitet, men siden venninna di bor der er det kanskje ikke så spesielt for henne... vi betalte 2500 kr hver og da dekket det også hun utdrikningslaget var for sine reisekostnader, noe mat og drikke + VIP og gratis alkohol på byen :-) vi bodde på et moderne og kjempefint hotell! flydde med Ryanair. London trenger ikke være dyrt!

Anonymkode: fa476...072

Skrevet
Den 23.2.2016 at 14.12, AnonymBruker skrev:

Å herregud! Dette er mine tanker og selvfølgelig har jeg diskutert med de som skal være med. Vi setter av en sum vi skal bruke så det går helt fint! Vi er alle enige. Det jeg ser etter nå er forskjellige tips. Vi har ikke bestemt oss for spahotell. Hun som skal gifte seg skal ihvertfall få en spabehandling. Jeg er ikke ute etter å få kritikk, men tips til hva vi kan finne på :)

Et sånt svar på noen reflekterte tanker og i verste fall konstruktiv kritikk rundt dine tanker i planleggingsfasen fikk ihvertfall meg til å reagere. Du skriver i HI:

Den 23.2.2016 at 13.24, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg skal være forlover til min beste venninne som skal gifte seg i juli. Såklart vil jeg arrangere utdrikningslag for henne men jeg trenger litt tips. Vi blir maks fem stk. Siden hun bor og studerer i London så tenker jeg at det enkleste blir av vi som skal reiser fra Norge og overrasker henne i London. jeg tenker det kan være fint å ha det i mai og at vi bor på et spahotell eller lignende. 

Har noen tips til aktiviteter? 

takk for hjelpen :) 

Det fremkommer kun at DU vil arrangere dette, at DU tenker det blir enklest at du og andre venninner reiser til London og at DU ser for deg at dette vil skje på et spahotell i mai måned. At dere blir maks 5 stk tilsier ikke at disse andre er med i planleggingsprosessen slik du fremstiller saken for oss. Er vel da helt på sin plass at noen påpeker at du bør tenke deg grundig om dersom du ikke har informert de andre enda. Hva reagerte du egentlig på i innlegget til AB?

Du vil ikke ha kritikk, kun tips til hva dere kan finne på. Vel, iblant kan det være lurt å ta til seg litt konstruktiv kritikk eller komme med tilleggsinfo for å avklare eventuelle misforståelser.

Syntes faktisk svaret ditt til AB var såpass nedlatende at jeg bare ville påpeke det. Tips til London-aktiviteter finner du/dere sikkert fint ut av på egenhånd uansett.

Uansett; håper dere får en super tur - synes det høres ut som et flott utdrikningslag du/dere drar i gang :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 23. februar 2016 at 14.14, Kristanna skrev:

Spahoteller i London er ofte rådyre, da det ikke er så vanlig som i andre storbyer. Kanskje bedre å velge et vanlig hotell, også ta en dag/timer på et spa i nærheten?

God tur :)

Flybilletter er bestilt for alle 6 jentene som ønsket å være med. (Alle inviterte bortsett fra 1 person som skulle i konfirmasjon samme helg). Vi har funnet mange alternativer til aktiviteter. Gleder oss alle sammen til utdrikningslag i London 👍 Takk for tips 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...