AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Hei, jeg må fjerne evt bytte spiralen min nå. Må man innom legen å få henvisning eller er det bare å ringe opp og bestille time selv? Er tre år siden sist jeg var der. Anonymkode: 629f4...b6c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 Dette er vel noe fastlegen gjør? Bestill time hos fastlegen. Anonymkode: ebf78...472
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 For å få time på gyn.pol så må du ha en henvisning fra fastlegen din. Resept på ny spiral får du også hos fastlegen din. Fastlegen kan ta ut og sette inn spiral, men om du vil til gynekolog (gynekologer er jo flinkere, noen fastleger er ikke gode på dette, men det er jo forskjeller) så må du innom fastlegen. Eller du kan gå til en privat gynekolog, da trenger du ikke henvisning, men det koster ca 1000 kr. Anonymkode: f8bbe...dae
Gjest Magnifiq Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Jeg bruker bare å bestille time hos gyn selv (på aleris). Da har de spiral og slikt liggende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå