Gå til innhold

Dame 42, barnløs, drar dette litt ned?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

Samme her, og jeg  tenker jo litt ååå stakkars deg når jeg hører noen har en skokk unger også. Sier det ikke høyt, da men ;)

Anonymkode: 1c6f8...d1d

Blir helt feil å tenke det også med tanke på at de valgte det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, O.G. skrev:

Blir helt feil å tenke det også med tanke på at de valgte det selv. 

Ja det er sant det, men mange mødre har jo en tendens til å tro at det er det eneste saliggjørende.

Anonymkode: 1c6f8...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er sant det, men mange mødre har jo en tendens til å tro at det er det eneste saliggjørende.

Anonymkode: 1c6f8...d1d

Ja, ja, men det er liksom ikke noe jeg gidder å bry meg så mye med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten nøyaktig slik og opplever begge deler. Det er enkelt å ha med meg å gjøre fordi jeg ikke har barn. Dermed er jeg "fri" og kan bruke tiden min til ting jeg har lyst til (og evt en partner). Dette er jo positivt, men jeg synes noen ganger at det gjør at jeg blir litt tatt for gitt, når jeg ikke sier i fra selvsagt. Alle vet at barn trenger stabilitet og det gjør liksom ikke jeg som er alene. SÅ har vi de som har barn selv om kanskje synes jeg ikke egner meg som partner fordi jeg ikke har ansvaret for barn selv... eller når det faktisk tror jeg misliker barn. Noe som er helt feil.

Jeg har valgt å ikke få egne barn. Det betyr ikke at jeg ikke liker barn eller kan ta ansvaret for dem. men det er også mulig at man føler at man er på forskjellige stadier i livet eller at jeg mangler erfaringer de har.

Så det kan gå begge veier, alt etter hvem du er sammen med. Det er kanskje greit å nevne det helt i starten. At man ikke har barn og heller ikke ønsker seg/kan få barn selv, men at det er problemfritt å evt bo sammen med andres barn og at man faktisk liker barn, selv om man ikke har egne.

For meg er det faktisk ikke noe problem om han har barn, så lenge forholdet til barnas mor fungerer. Jeg trenger ikke ha noe med henne å gjøre, men jeg vil helst slippe å bli dratt inn i evt konflikter dem mellom som angår barna eller å bli "overkjørt" fordi HUN krever ting av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Jeg vil nok heller tro at du er mer attraktiv enn de med barn fra Før. De slipper å forholde seg til andre folk sine barn samt evt konflikter med eksen din. Det er ingenting annet enn positivt ihvertfall i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...