AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Hei. Her inne virker det som om alle damer over 35 har en vanskelig oppgave dersom de skal finne seg en mann. Jeg er i tilegg barnløs, frivillig. Jeg har ikke ønsket meg barn og har ikke lyst på nå heller. Vil dette virke negativt på en potensiell partner? jeg er heller ikke særlgi glad i småbarn og den perioden av livet. Nå har heldigvis de fleste av mine venninner barn som er voksne, og det er da litt lettere å dra på besøk. Jeg ser for meg en mann som er fri , eventuelt med voksne barn som vil reise , gjøre ting i livet som ikke innebærer barn. Kan dette bli vanskelig for meg, eller er det håp tror dere? Anonymkode: 11e81...398
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 At du er barnløs gjør deg nok heller mer attraktiv enn mindre. At du ønsker en mann uten barn derimot, begrenser jo valgmulighetene en del. Hvis du vil ha en fyr med voksne barn er han nok over 50, men det er kanskje ikke noe problem? Anonymkode: 3b550...222
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 Skjønner nesten ikke hva du mener. En mann som ønsker seg barn, vil nok ikke gå etter ei på 42 uansett. Noen vil selvsagt lure på hvorfor du ikke har barn - er det fordi du er lite attraktiv? Er det fordi du er ufruktbar? (Ukvinnelig?) Alt i alt er det så mye som spiller inn når folk skal skaffe seg partner. Kjemi, interesser, utseende, jobb osv. Det er sjelden dette med barn er hovedgrunn til å bli sammen med eller ikke bli sammen med noen. Anonymkode: ce38c...6fa
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner nesten ikke hva du mener. En mann som ønsker seg barn, vil nok ikke gå etter ei på 42 uansett. Noen vil selvsagt lure på hvorfor du ikke har barn - er det fordi du er lite attraktiv? Er det fordi du er ufruktbar? (Ukvinnelig?) Alt i alt er det så mye som spiller inn når folk skal skaffe seg partner. Kjemi, interesser, utseende, jobb osv. Det er sjelden dette med barn er hovedgrunn til å bli sammen med eller ikke bli sammen med noen. Anonymkode: ce38c...6fa Jeg tenker ikke på å skaffe en partner som ønsker barn . Både alder og det at jeg faktisk ikke ønsker setter nok en begrensning på det. Er ikke spesielt uattraktiv ( er man det dersom man ikke har barn?) Det er mere det med kvinneligheten jeg tenker på. En voksen dame uten barn, vil kanskje virke lite moderlig og varm på enkelte menn? Jeg er usikker på hvor mye menn legger i det ? Jeg er mere en dyre person og bryr meg veldig mye om de andre skapningene rundt oss, så kan være omsorgsfull. Ingen som har noen formening om det. De voksne damene med barn er ofte mere vant til å bake, holde selskap , være huslig og rett og slett kanskje derfor mer attraktiv. Jeg bare lurer ...noen som har noen formening. Jeg tåler å høre litt kritikk på meg selv. Vet jeg er veldig "ungkarskvinne" , har så og si aldri baket en kake, aldri holdt store selskap, hos meg er det fortsatt taco, godteri , vin og film som gjelder. Sover gjerne til 12.00 i helgene og har aldri så mye som strikket en genser. Lurer på hvordan en mann vil reagere på dette... Anonymkode: 11e81...398 1
Gjest O.G. Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 Jeg er selv 41 år og barnløs og ønsker meg en mann foruten småbarn. Store barn gjør ingenting.
Gjest Blomsterert Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner nesten ikke hva du mener. En mann som ønsker seg barn, vil nok ikke gå etter ei på 42 uansett. Noen vil selvsagt lure på hvorfor du ikke har barn - er det fordi du er lite attraktiv? Er det fordi du er ufruktbar? (Ukvinnelig?) Alt i alt er det så mye som spiller inn når folk skal skaffe seg partner. Kjemi, interesser, utseende, jobb osv. Det er sjelden dette med barn er hovedgrunn til å bli sammen med eller ikke bli sammen med noen. Anonymkode: ce38c...6fa Hva? Nå er det da både attraktive og kvinnelige damer som ikke vil ha barn da! Ts. Skjønner ikke hvorfor det skal være et problem. Det er vel mer skepsis til de som har barn,da det er ansvar med det.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 5 minutter siden, O.G. skrev: Jeg er selv 41 år og barnløs og ønsker meg en mann foruten småbarn. Store barn gjør ingenting. Så flott å høre. Føler meg som den eneste i verden på denne alderen uten barn. Så drittlei av at alle spør meg, har du barn du? og etterpå et stort...åååååå, stakkars deg... Anonymkode: 11e81...398 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker ikke på å skaffe en partner som ønsker barn . Både alder og det at jeg faktisk ikke ønsker setter nok en begrensning på det. Er ikke spesielt uattraktiv ( er man det dersom man ikke har barn?) Det er mere det med kvinneligheten jeg tenker på. En voksen dame uten barn, vil kanskje virke lite moderlig og varm på enkelte menn? Jeg er usikker på hvor mye menn legger i det ? Jeg er mere en dyre person og bryr meg veldig mye om de andre skapningene rundt oss, så kan være omsorgsfull. Ingen som har noen formening om det. De voksne damene med barn er ofte mere vant til å bake, holde selskap , være huslig og rett og slett kanskje derfor mer attraktiv. Jeg bare lurer ...noen som har noen formening. Jeg tåler å høre litt kritikk på meg selv. Vet jeg er veldig "ungkarskvinne" , har så og si aldri baket en kake, aldri holdt store selskap, hos meg er det fortsatt taco, godteri , vin og film som gjelder. Sover gjerne til 12.00 i helgene og har aldri så mye som strikket en genser. Lurer på hvordan en mann vil reagere på dette... Anonymkode: 11e81...398 Sånn sett. Da skjønner jeg mer hva du mener. At det ikke handler om barn i seg selv, men om hvilke egenskaper som ofte er typiske for kvinner med barn. Svaret må være at menn er forskjellige. Anonymkode: ce38c...6fa
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #9 Skrevet 23. februar 2016 Så synd det er så få av dere ts. Hver gang jeg møter en kvinne på 35+ så blir jeg skuffet hver gang. Hun har barn eller er veldig desperat etter å få unger. Anonymkode: 25eca...af9 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #10 Skrevet 23. februar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker ikke på å skaffe en partner som ønsker barn . Både alder og det at jeg faktisk ikke ønsker setter nok en begrensning på det. Er ikke spesielt uattraktiv ( er man det dersom man ikke har barn?) Det er mere det med kvinneligheten jeg tenker på. En voksen dame uten barn, vil kanskje virke lite moderlig og varm på enkelte menn? Anonymkode: 11e81...398 Hvorfor skulle en frivillig barnløs mann ønske seg en kvinne som er "moderlig"? Han skal jo ikke bli sammen med mammaen sin. Anonymkode: 1c6f8...d1d 3
Gjest O.G. Skrevet 23. februar 2016 #11 Skrevet 23. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så flott å høre. Føler meg som den eneste i verden på denne alderen uten barn. Så drittlei av at alle spør meg, har du barn du? og etterpå et stort...åååååå, stakkars deg... Anonymkode: 11e81...398 Har selv fått den der, men pr i dag gjør det meg lite.
Petra75 Skrevet 23. februar 2016 #12 Skrevet 23. februar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker ikke på å skaffe en partner som ønsker barn . Både alder og det at jeg faktisk ikke ønsker setter nok en begrensning på det. Er ikke spesielt uattraktiv ( er man det dersom man ikke har barn?) Det er mere det med kvinneligheten jeg tenker på. En voksen dame uten barn, vil kanskje virke lite moderlig og varm på enkelte menn? Jeg er usikker på hvor mye menn legger i det ? Jeg er mere en dyre person og bryr meg veldig mye om de andre skapningene rundt oss, så kan være omsorgsfull. Ingen som har noen formening om det. De voksne damene med barn er ofte mere vant til å bake, holde selskap , være huslig og rett og slett kanskje derfor mer attraktiv. Jeg bare lurer ...noen som har noen formening. Jeg tåler å høre litt kritikk på meg selv. Vet jeg er veldig "ungkarskvinne" , har så og si aldri baket en kake, aldri holdt store selskap, hos meg er det fortsatt taco, godteri , vin og film som gjelder. Sover gjerne til 12.00 i helgene og har aldri så mye som strikket en genser. Lurer på hvordan en mann vil reagere på dette... Anonymkode: 11e81...398 Haha - du høres ut som en kloning av meg Jeg har vært singel i lange perioder, men nå har jeg truffet en kjernekar som er noen få år eldre enn meg. Han har voksne barn som har flyttet hjemmefra, og er fri og frank til å gjøre morsomme ting med meg. Jeg tror nesten det er lettere for oss uten barn og som heller ikke vil ha når vi har kommet litt opp i årene. Jeg tror menn føler det er lettere å forholde seg til, kanskje? Uansett tenker jeg at omsorgen kan vi øse utover partneren - vi har jo masse å gi av siden vi ikke har barn å sløse det bort på 1
Petra75 Skrevet 23. februar 2016 #13 Skrevet 23. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle en frivillig barnløs mann ønske seg en kvinne som er "moderlig"? Han skal jo ikke bli sammen med mammaen sin. Anonymkode: 1c6f8...d1d Fordi noen mener at man ikke er kvinnelig hvis man ikke er moderlig. Dette henger visst sammen på et vis.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #14 Skrevet 23. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle en frivillig barnløs mann ønske seg en kvinne som er "moderlig"? Han skal jo ikke bli sammen med mammaen sin. Anonymkode: 1c6f8...d1d Han trenger ikke nødvendigvis være barnløs for min del, bare ha voksne barn. 50, spiller ikke noen rolle for meg. Det er mere det at mange av de typisk kvinnelige egenskapene som kvinner med barn har, mangler rett og slett hos meg. Jeg er ikke så flinktil å være husmor og å bake og styre og stelle. Har bare hatt ansvar for meg selv, så ingen faste tider til middag og tar jeg et stekt egg til middag, så gjør jeg det. Ser fortsatt på fantasy filmer og kan sikkert sjokkere endel a de tidligere familiemennene:-) Anonymkode: 11e81...398
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #15 Skrevet 23. februar 2016 8 minutter siden, Petra75 skrev: Haha - du høres ut som en kloning av meg Jeg har vært singel i lange perioder, men nå har jeg truffet en kjernekar som er noen få år eldre enn meg. Han har voksne barn som har flyttet hjemmefra, og er fri og frank til å gjøre morsomme ting med meg. Jeg tror nesten det er lettere for oss uten barn og som heller ikke vil ha når vi har kommet litt opp i årene. Jeg tror menn føler det er lettere å forholde seg til, kanskje? Uansett tenker jeg at omsorgen kan vi øse utover partneren - vi har jo masse å gi av siden vi ikke har barn å sløse det bort på Så artig :-) Har truffet noen menn, men der er barne så unge enda at det er middager og treninger og kosestund hjemme med barnefilmer. Trenger vel ikke si at jeg ikke passer inn der:-D Anonymkode: 11e81...398 1
Sweet77 Skrevet 23. februar 2016 #16 Skrevet 23. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Her inne virker det som om alle damer over 35 har en vanskelig oppgave dersom de skal finne seg en mann. Jeg er i tilegg barnløs, frivillig. Jeg har ikke ønsket meg barn og har ikke lyst på nå heller. Vil dette virke negativt på en potensiell partner? jeg er heller ikke særlgi glad i småbarn og den perioden av livet. Nå har heldigvis de fleste av mine venninner barn som er voksne, og det er da litt lettere å dra på besøk. Jeg ser for meg en mann som er fri , eventuelt med voksne barn som vil reise , gjøre ting i livet som ikke innebærer barn. Kan dette bli vanskelig for meg, eller er det håp tror dere? Anonymkode: 11e81...398 Størstedelen av forumet består av ganske unge folk. Mange av dem kan nok ikke en gang forestille seg verden etter 35 så du burde ikke denne typen signaler så veldig alvorlig 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #17 Skrevet 23. februar 2016 For meg hadde det heller trukket litt opp fremfor ned. Anonymkode: bc166...08f
Sandie Skrevet 23. februar 2016 #18 Skrevet 23. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Her inne virker det som om alle damer over 35 har en vanskelig oppgave dersom de skal finne seg en mann. Jeg er i tilegg barnløs, frivillig. Jeg har ikke ønsket meg barn og har ikke lyst på nå heller. Vil dette virke negativt på en potensiell partner? jeg er heller ikke særlgi glad i småbarn og den perioden av livet. Nå har heldigvis de fleste av mine venninner barn som er voksne, og det er da litt lettere å dra på besøk. Jeg ser for meg en mann som er fri , eventuelt med voksne barn som vil reise , gjøre ting i livet som ikke innebærer barn. Kan dette bli vanskelig for meg, eller er det håp tror dere? Anonymkode: 11e81...398 Klart det er håp.Ikke tro på alt du leser her inne. Jeg er 37,og har ingen problemer med å finne interesserte menn uten barn.Og da snakker vi om menn som ønsker et forhold,ikke uforpliktende sex.Ikke trenger jeg å date 10 år eldre menn heller.Den eldste har vært 42,den yngste 33.Jeg opplever at menn bare ser på det som positivt at jeg ikke har barn,og tror ikke de trekker noe paralell mellom barnløs og ukvinnelig så lenge du fremstår som feminin.Jeg har hittil bare datet menn uten barn fordi det blir enklere sånn,men treffer jeg en jeg liker veldig godt gjør det ingenting om han har barn.Men de bør være litt større,ikke småbarn. Basert på mine erfaringer fra det virkelige liv (og ikke alt det rare man leser her),så tror jeg du som barnløs 42-åring vil være ganske attraktiv.Både for menn som har større barn og ikke ønsker flere,og for de mennene som er som deg:barnløse av egen fri vilje.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #19 Skrevet 23. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så synd det er så få av dere ts. Hver gang jeg møter en kvinne på 35+ så blir jeg skuffet hver gang. Hun har barn eller er veldig desperat etter å få unger. Anonymkode: 25eca...af9 Kanskje du skal begynne å lete etter noen i en annen aldersgruppe?? Du kan vel ikke klandre en på 35+ for at hun ønsker å få barn raskt hvis hun er barnløs. Ei heller hvis ei i samme aldersgruppe har barn fra før. Stikk fingeren i jorden...! Anonymkode: dc24d...492
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #20 Skrevet 23. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så flott å høre. Føler meg som den eneste i verden på denne alderen uten barn. Så drittlei av at alle spør meg, har du barn du? og etterpå et stort...åååååå, stakkars deg... Anonymkode: 11e81...398 1 time siden, O.G. skrev: Har selv fått den der, men pr i dag gjør det meg lite. Samme her, og jeg tenker jo litt ååå stakkars deg når jeg hører noen har en skokk unger også. Sier det ikke høyt, da men Anonymkode: 1c6f8...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå