Gå til innhold

Jeg har det så vondt og vil bare gråte


EvaLena

Anbefalte innlegg

Nå er det 5-6 uker siden jeg så drømmemannen min sist. Jeg savner han så intenst og jeg vet han vil ha kontakt med meg. Jeg kan bare ringe han, besøke han og han er den samme gamle, snille  mannen han alltid har vært.

Det finnes ikke snillere mann i hele verden, men dessverre så vil han ikke ha noe forhold.

HAN sendte meg mld på Fredag og lurte på hvordan jeg hadde det. Han er bare så god mot meg. Jeg svarte han høflig, men ikke noe mer enn det heller. 

Nå gråter jeg i bøtter og spann over han, men jeg føler at jeg har ødelagt alt mellom oss ved å takke for meg da han ikje ville være kjæresten min. 

Er vel egentlig ikke ute etter noe med dette innlegget, men må bare få ut litt vondt innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg :(

Synes ikke du har ødelagt noe! Jeg har vært i et slikt forhold der det til slutt viste seg at vi ønsket forskjellige ting. Jeg ønsket et varig forhold, mens det for ham ikke var aktuelt. Ikke nå...slik livet hans er og kommer til å være i mange år fremover.

Derfor takket jeg for meg. Jeg ønsket ikke vennskap heller der og da, ville bare kutte da jeg ikke så poeng i noe annet. Et vennskap og stadig kontakt ville bare vært vondt. Nå, halvt år etterpå, er vi i ferd med å gjenopprette en slags kontakt men det er kun flyktige, morsomme små meldinger som ikke vil føre til noe. Ikke har jeg lyst til det heller.

Gi det tid og ikke skyld på deg selv. Det vil bli bedre!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Surikatta skrev:

Føler med deg :(

Synes ikke du har ødelagt noe! Jeg har vært i et slikt forhold der det til slutt viste seg at vi ønsket forskjellige ting. Jeg ønsket et varig forhold, mens det for ham ikke var aktuelt. Ikke nå...slik livet hans er og kommer til å være i mange år fremover.

Derfor takket jeg for meg. Jeg ønsket ikke vennskap heller der og da, ville bare kutte da jeg ikke så poeng i noe annet. Et vennskap og stadig kontakt ville bare vært vondt. Nå, halvt år etterpå, er vi i ferd med å gjenopprette en slags kontakt men det er kun flyktige, morsomme små meldinger som ikke vil føre til noe. Ikke har jeg lyst til det heller.

Gi det tid og ikke skyld på deg selv. Det vil bli bedre!

Klem

Tusen takk for svar 😊 Jeg vet det vil gå bra etterhvert, men jeg klarer ikke å se fremover ennå. 

Han skrev til meg på Fredag at han flere ganger har hatt lyst til å skrive til meg, men ikke fått seg til å gjøre det. Bare det at han sier sånt får meg til å tru at han tenker mye på meg ig kanskje savner meg litt. Kanskje han innerst inne angrer på at han ikke tok sjansen på meg, noe han har sagt han er redd for at kan skje hvis han ikke satser på meg. Jeg håper jo at han har det vondt inni seg og vil sende meg flere meldinger. Jeg for min del klarer ikke å sende han meldinger først. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal skrive.

Samtidig er jeg redd for at han finner seg ei ny dame, men samtidig så må jeg jo bare aksepterer hvis det skjer også.

Jeg har iallefall lært at jeg aldri skal ha ett sånt "forhold" igjen. Takker meg heller til å være singel resten av livet istede.

Anonymkode: 1d695...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar 😊 Jeg vet det vil gå bra etterhvert, men jeg klarer ikke å se fremover ennå. 

Han skrev til meg på Fredag at han flere ganger har hatt lyst til å skrive til meg, men ikke fått seg til å gjøre det. Bare det at han sier sånt får meg til å tru at han tenker mye på meg ig kanskje savner meg litt. Kanskje han innerst inne angrer på at han ikke tok sjansen på meg, noe han har sagt han er redd for at kan skje hvis han ikke satser på meg. Jeg håper jo at han har det vondt inni seg og vil sende meg flere meldinger. Jeg for min del klarer ikke å sende han meldinger først. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal skrive.

Samtidig er jeg redd for at han finner seg ei ny dame, men samtidig så må jeg jo bare aksepterer hvis det skjer også.

Jeg har iallefall lært at jeg aldri skal ha ett sånt "forhold" igjen. Takker meg heller til å være singel resten av livet istede.

Anonymkode: 1d695...bcb

Var ikke meningen med AB her da 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...