Gå til innhold

Redd for å ikke ha noe å tilby han.. :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente som er på jakt etter kjæreste. Jeg har egentlig ingen problemer med selvtillitt og sånt. Utseendet mitt er helt OK. Har så klart komplekser, men det gidder jeg ikke tenke så voldsomt på. Ser grei ut da jeg ordner meg. Personligheten min er også helt OK. Er langt ifra noe spennende, alfahunn som jeg gjerne skulle ønske jeg var. Men det er sikkert noen som kunne funnet meg interessant..

Over til poenget. Jeg har veldig lyst på kjæreste. Jeg er 20 år, og har også vært singel i 20 år. Dermed minimalt med erfaring når det kommer til gutter. 

Vel. Problemet mitt er at jeg er så redd for og ikke ha noe å tilby en eventuell kjæreste. Jeg har venner. De fleste er fraflyttet, og de som er igjen er opptatt hele tiden. Dvs. at min "daglige omgangskrets" er ganske så snever. Jeg er veldig, veldig sjeldent sammen med venner - selv om jeg så klart vil ha mer sosial omgang enn jeg har ATM. Til daglig er jeg på skole/holder på med lekser/er på jobb.

Jeg har altså ingenting å tilby han. Annet enn meg selv. Er redd for at han kommer til å tenke jeg er tidenes taper, da jeg bokstavelig talt er alene 95% av tiden. Det er ekstra sårt for meg hvis han selv har mange venner.. Og hvor kjedelig er det ikke med en kjæreste som aldri tar han med på noe gøy, feks vors og sånt?

Skal studere snart så satser på at venneproblemet løser seg og alt. Men likevel, er jo en stund til.. :'(

Anonymkode: 5e6fa...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn bryr seg lite om slikt. Det som er viktig er om du kan lage mat, stelle hjemmet og om du har sex med ham. Til og med utdannelse er mindre viktig.

Anonymkode: cf7fd...1be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det tror jeg ikke vil være et problem med rette personen. Mange som ikke er så venne orienterte når de kommer i forhold.

Anonymkode: cf545...2fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så liker jeg jenter som er smarte, liker å prate om alt mulig og løse verdensproblemer, til en viss grad ;)

Liker også at jenta er rolig, at hun ikke flyr på byen støtt og stadig da jeg ikke orker å drikke lenger selv,  siden jeg er veldig hjemme kjær og "kjedelig", men trives godt i mitt eget selskap og krever lite oppmerksomhet da jeg klarer å finne på ting selv, derfor trenger jeg ei som er likedann.

Så det finnes de som liker deg for den du er, at du ikke trenger å være kjempe spennende og by på noe mer enn deg selv.

 

ps. dette er ikke en sjekketråd fra min side, ville bare vise at du er ikke alene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel litt på hva slags personlighet han har.  En vennekrets får du sannsynligvis i studietiden. Det at venner "sprer seg" som følge av studier er helt normalt:) 

De første månedene man er sammen er man gjerne så opptatt av den andre at man ikke tenker på om personen har mange venner lett tilgjengelig eller ikke😊

Så er det nok en del mannfolk som ikke bryr seg nevneverdig heller. Det går nok fint☺

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Doge skrev:

Du har deg selv å gi, og det er nok :)

Hvorfor du ikke har dame det skjønner ikke jeg

Anonymkode: cf545...2fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor du ikke har dame det skjønner ikke jeg

Anonymkode: cf545...2fa

:blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonardo
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er langt ifra noe spennende, alfahunn som jeg gjerne skulle ønske jeg var. Men det er sikkert noen som kunne funnet meg interessant...

Garantert! 

Det eneste du mangler er litt høyere tanker om deg selv. Og husk, er det noe du ikke er fornøyd med, så er det som regel i din makt å endre det. Du kan bli den du vil, men ikke bli en type person fordi du tror det er den type person andre vil du skal være. Vær mer deg selv.

Sitat

Jeg har altså ingenting å tilby han. Annet enn meg selv.

Og det er rikelig nok.

Sitat

Er redd for at han kommer til å tenke jeg er tidenes taper, da jeg bokstavelig talt er alene 95% av tiden. Det er ekstra sårt for meg hvis han selv har mange venner...Og hvor kjedelig er det ikke med en kjæreste som aldri tar han med på noe gøy, f.eks vors og sånt?

Fint. Da har du tid til å være sammen med han og du kan bli med han på fester og kanskje får du også noen nye venninner der. Jeg kjenner en hypersosial jente som har både jentevenner og guttevenner i bøtter og spann. I hennes liv skjer det noe HELE tiden. For min del er en så travel jente noe avtennende, ettersom jeg hadde følt at jeg hele tiden ville måtte konkurrere om oppmerksomheten hennes. 

Bare slapp av du. Det er mange som ikke har hatt sin første kjæreste når de er 20 år. Det ordner seg.
:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...