Djungelvrål Skrevet 23. februar 2016 #21 Skrevet 23. februar 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Glad jeg ikke omgås snusere/røykere. Mine barn får heller ikke omgås slike. Det er SÅ ekkelt å se på disse snusleppene! Vulgært! Anonymkode: fc2a5...909 Så hvis moren til en av vennene til barna dine snuser, så kan ikke ditt barn omgås de? Eeeeh, ok. Stakkars barna dine som har en slik trangsynt mor! 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #22 Skrevet 23. februar 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Ingen av barnas venner snuser eller røyker. Det er så "ut". Anonymkode: fc2a5...909 Når barna blir litt eldre gjør de selvfølgelig det. Snusing er kanskje "low class" og "ut" for deg, men jeg går på skole med mange av de rikeste barna i Norge og barn av store politikere eller kjente mennesker, og disse snuser og røykee som bare det, akkurat som mange andre unge. Nå vet jeg ikke hvem du er, og hvilken "klasse" du tilhører, men dette er definitivt ikke "low class" mennesker! Anonymkode: ca033...94a 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #23 Skrevet 23. februar 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når barna blir litt eldre gjør de selvfølgelig det. Snusing er kanskje "low class" og "ut" for deg, men jeg går på skole med mange av de rikeste barna i Norge og barn av store politikere eller kjente mennesker, og disse snuser og røykee som bare det, akkurat som mange andre unge. Nå vet jeg ikke hvem du er, og hvilken "klasse" du tilhører, men dette er definitivt ikke "low class" mennesker! Anonymkode: ca033...94a Det kan skje den beste. Samme hvordan du vrir og vender: snusing er udannet, simpelt, vulgært og Low Class. Anonymkode: fc2a5...909
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #24 Skrevet 24. februar 2016 Jeg har vært snusfri i 11 år. La oss se hva jeg har spart. 1 boks x snittpris 70 365 dager x 11 år = 281 050 Anonymkode: 013a6...f3b
chouette Skrevet 24. februar 2016 #25 Skrevet 24. februar 2016 Kjøp Fisherman's Friend Spearmint. De synes jeg tar brodden av det verste suget. Det er et eller annet med den lukten og den litt "sterke" effekten. Legg den under leppa. Det kribler faktisk litt:) 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #26 Skrevet 24. februar 2016 Den 22.2.2016 at 23.21, AnonymBruker skrev: Ja jeg sitter her. Har så lyst på snus. Har vært uten lenge, men kveldene er så kjedelig uten men så får jeg dårlig samvittighet av å kjøpe og. Da har jeg brukt penger. Anonymkode: 5c970...9eb Feel you! Snusing er chavvy å se på, men røyking er noe eget... Blir aldri lei. Elsker å sitte med en sigg i munnen og coca-cola i hånden. Anonymkode: e42dd...573
Daudaferd Skrevet 24. februar 2016 #27 Skrevet 24. februar 2016 Skulle vel egentlig ha sluttet, men... JEG ELSKER SNUSEN MIN! Jeg liker snus, og jeg har råd til å snuse, så tror ikke det skjer helt enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå