Gå til innhold

Nytt brettspel - kva for eit?


Pip

Anbefalte innlegg

Mannen ynskjer seg eit nytt brettspel til jul - uten at han sjølv veit kva for eit... :)

Me er glade i spel, og spelar gjerne Settlers, Det Store Norske spillet, TP, Jackpot, Kokelimonke, Mexican Train, Scrabble...

Lurer på om nokon har gode tips til spel eg bør vurdere?

(Bør kunne spelast av 2 pers., og gjerne opp til 6)

Sidan han er veldig glad i Settlers OG historie (særleg bibelhistorie) tenkte eg litt på Settlers of Canaan - kanskje ein litt artig variasjon? Nokon som kjenner til det, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Passport og Alle tiders spill er notert.

RISK har me - men spelar det veldig sjeldan, for me vert liksom alltid leie før me er ferdige... :wink:

Takk for tips - tek gjerne imot fleire! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puerto Rico. Får topp kritikker på www.brettspill.no

Axis & Allies. Der starter Tyskland Og Japan med litt vanskeligere situasjon enn Allies.

Go (Asiatiske versjonen av Sjakk. Type avansert Othello)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malarky trur eg det heitte, liknar litt på kokelimonke. Niesa på 17 er veldig glad i å spela "sånn skal det låte" minnar litt om Beat for Beat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puerto Rico er virkelig moro, vår nye favoritt - og vi spiller mye brettspill! Kan spilles med tre til fem spillere. Det finnes også en kortspillvariant (bygget på samme historien, litt strategi, men ellers ganske forskjellig) som heter San Juan. Det kan spilles med bare to spillere og oppover, så det har mannen og jeg brukt mye.

Tror du får tak i begge disse på www.yourmove.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fleire tips!

Kokkelimonke har mamma og pappa, så det spelar me ein del når me er der.

Puerto Rico har eg kikka litt på - skal verkeleg vurdere det. (Men ein kompis anbefalte det, og han sa det kunne spelast av 2 stk. òg. Var det berre tull det då?)

Førebels heller eg mot Passport - men det er så mange artige spel å velje mellom!

(Eller kanskje eg berre gir han ein drill... :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er personlig ikke så glad i Cranium, synes det er for lite gjennomtenkt og med litt for like oppgaver.

Backgammon er jo en slager, men det er jo bare for to spillere.

Puerto Rico er for tre til fem spillere, men kan også spilles med to spillere. Det er ikke egentlig laget for to, men det er laget regler i etterkant slik at det er mulig og det fungerer bra.

Et annet stalltips er Lost Cities, et kortspill for to med norske regler. Utrolig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk igjen! :)

Backgammon har me (i opptil fleire utgåver), og det spelar me ein del, litt sånn i periodar.

Lurer litt på om eg skal finne eit ikkje så altfor dyrt spel eg, og så gi han ein drill i tillegg? Må jo vere litt 'fornuftig' òg...

Pappa snakka om det spelet '6 nimmt'/'6 tar' - nokon som har prøvd det?

Synst ellers Puerto Rico høyrest spanande ut - me får sjå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...