Gå til innhold

Litt motløs.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her  ikveld her jeg sitter og ser på alle de lykkelige parene på facebook, ja jeg vet at facebook ikke gir en riktig fremstilling av ting. men allikevel.

Så spør jeg meg selv. Hvem ville datet meg?

Jeg er 30 år

har ikke hatt sex på ihvertfall en 10 år, ikke fordi sjansen ikke har vært der, men fordi sex i seg selv ikke gir meg noe som helst (tror jeg). Jeg er ikke hyperkristen eller noe i den duren, jeg vil bare virkelig kjenne noe hos den andre personen. Kjenne en tiltrekning utover kun det kroppslige.

Jeg har fast jobb, men ikke egen bolig. Men bil det har jeg. 

Jeg jobber i ett yrke som jeg har tatt utdanning for å jobbe i, og jeg gleder meg til og gå på jobb hver eneste dag. Selv om lønnen ikke er den beste så er jeg stolt over det jeg gjør.

Er sjelden på byen lenger, det er bare pes, taxikø, nattmat og all den dritten der, kan ta bytur en sjelden gang. Men liker hjemmefester best, fordi der kan man gølve nedpå uten og bekymre seg hvordan man kommer seg hjem, siden man er, vel hjemme?

Jeg suger på og lage mat. Men jeg er villig til å lære

Turer på fjellet er faen meg drepen, skjønner ikke at noen folk gidder det. Men jeg liker meg på museum.

Jeg har skjønnt at det ikke er så veldig mange av meg rundt, men jeg har veldig mange andre gode kvaliteter.

 

Nå som jeg har brukt ihvertfall en halv evighet på og skrive dette   iallefall mer en 5 minutter. Så er dette IKKE en kontaktannonse, ville bare lodde stemningen.

Anonymkode: f0b8e...c21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg ville ikke datet deg. 30 år og gidder ikke engang å lage mat? Ikke interessert i sex? Gidder ikke å gå tur?

Anonymkode: bf978...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonardo

Er du jomfru? Hvis ikke - har du faktisk forsøkt å ha særlig med sex uten å være forelsket eller er dette noe du innbiller deg? Jeg tror du har veldig mange forestillinger og mentale sperrer rundt sex som ikke er reelle. Kanskje på grunn av oppdragelse eller annen påvirkning. 

Ellers er det mange jenter som er både dårlige på kjøkken og ikke særlig glad i å gå på fjellet, uten at det hindrer de nevneverdig hos menn, så ikke bekymre deg for det. Men å lære seg å lage mat eller nye ferdigheter generelt er jo aldri en dårlig ting. 
:) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Leonardo skrev:

Er du jomfru? Hvis ikke - har du faktisk forsøkt å ha særlig med sex uten å være forelsket eller er dette noe du innbiller deg? Jeg tror du har veldig mange forestillinger og mentale sperrer rundt sex som ikke er reelle. Kanskje på grunn av oppdragelse eller annen påvirkning. 

Ellers er det mange jenter som er både dårlige på kjøkken og ikke særlig glad i å gå på fjellet, uten at det hindrer de nevneverdig hos menn, så ikke bekymre deg for det. Men å lære seg å lage mat eller nye ferdigheter generelt er jo aldri en dårlig ting. 
:) 

 

Er ikke jomfru nei, har hatt kjæreste og har også hatt sex, har også rotet med andre jenter etter det, men det ga meg liksom ikke det ''kicket'' hvis du skjønner det jeg mener. 

Jeg mente ikke at jeg søkte en jente som var dårlig på kjøkkenet, men ser at jeg la det frem litt dårlig, jeg suger på og lage mat.

Anonymkode: f0b8e...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå som jeg har brukt ihvertfall en halv evighet på og skrive dette   iallefall mer en 5 minutter. 

Anonymkode: f0b8e...c21

Jaha. Men å bruke noen få sekunder på å få fram i hovedinnlegget om du er hankjønn eller hunkjønn, det syntes du ikke var relevant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, PseudonymBruker skrev:

Jaha. Men å bruke noen få sekunder på å få fram i hovedinnlegget om du er hankjønn eller hunkjønn, det syntes du ikke var relevant?

Jeg trodde det skinte igjennom at siden jeg ikke kan gjøre 2 ting på engang så er jeg hankjønn?

Anonymkode: f0b8e...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her  ikveld her jeg sitter og ser på alle de lykkelige parene på facebook, ja jeg vet at facebook ikke gir en riktig fremstilling av ting. men allikevel.

Så spør jeg meg selv. Hvem ville datet meg?

Jeg er 30 år

har ikke hatt sex på ihvertfall en 10 år, ikke fordi sjansen ikke har vært der, men fordi sex i seg selv ikke gir meg noe som helst (tror jeg). Jeg er ikke hyperkristen eller noe i den duren, jeg vil bare virkelig kjenne noe hos den andre personen. Kjenne en tiltrekning utover kun det kroppslige.

Jeg har fast jobb, men ikke egen bolig. Men bil det har jeg. 

Jeg jobber i ett yrke som jeg har tatt utdanning for å jobbe i, og jeg gleder meg til og gå på jobb hver eneste dag. Selv om lønnen ikke er den beste så er jeg stolt over det jeg gjør.

Er sjelden på byen lenger, det er bare pes, taxikø, nattmat og all den dritten der, kan ta bytur en sjelden gang. Men liker hjemmefester best, fordi der kan man gølve nedpå uten og bekymre seg hvordan man kommer seg hjem, siden man er, vel hjemme?

Jeg suger på og lage mat. Men jeg er villig til å lære

Turer på fjellet er faen meg drepen, skjønner ikke at noen folk gidder det. Men jeg liker meg på museum.

Jeg har skjønnt at det ikke er så veldig mange av meg rundt, men jeg har veldig mange andre gode kvaliteter.

 

Nå som jeg har brukt ihvertfall en halv evighet på og skrive dette   iallefall mer en 5 minutter. Så er dette IKKE en kontaktannonse, ville bare lodde stemningen.

Anonymkode: f0b8e...c21

Da kan jeg fortelle deg at det er flest av deg - gjennomsnittlig og tilfreds med det. Du tror bare at du må ha så mye mer for å treffe noen, men det er bare hodet ditt som ødelegger for deg.  Jeg skrev ett blogginnlegg hvor jeg hyllet den norske vanlige mannen for noen dager siden som har blitt hyllet på facebook. Det samme gjelder vanlige norske kvinner. Det er flest av dere og det er flest av menn som dere passer sammen med. Dere sitter bare i hver deres stue og tror det ikke er noen som passer der ute.. 

Hvis du bare endrer holdningen og tankemåten din littegrann så skjer det mirakler! Smil og vær takknemlig for alt du har og at du faktisk trived med livet kontra å tro du må ha noe mer for å være lykkeligere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde det skinte igjennom at siden jeg ikke kan gjøre 2 ting på engang så er jeg hankjønn?

Anonymkode: f0b8e...c21

Si det til @Leonardo :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du høres ut som en fin fyr jeg, TS. Spesielt den biten med at du elsker jobben din og at du synes det er stress å gå på byen. Jeg liker også godt at du innrømmer at du ikke er god til å lage mat, men at du er villig til å prøve.

Fjellturer er du neppe alene om å hate. Jeg gjør også det, og vi er neppe de eneste.

Sexbiten er det eneste som gjør meg litt skeptisk, for der tror jeg vi er ganske ulike. Dog finnes det MANGE damer med det samme synet på dette som deg, så det er neppe noe problem. 

Alt i alt synes jeg du skal kjøre på, det finnes garantert en dame for deg der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde det skinte igjennom at siden jeg ikke kan gjøre 2 ting på engang så er jeg hankjønn?

Anonymkode: f0b8e...c21

Hvis det er virkelig en sannhet, da må jeg vel også være mann siden jeg og er ikke god på å drive med "multitasking". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonardo
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke jomfru nei, har hatt kjæreste og har også hatt sex, har også rotet med andre jenter etter det, men det ga meg liksom ikke det ''kicket'' hvis du skjønner det jeg mener. 

Jeg mente ikke at jeg søkte en jente som var dårlig på kjøkkenet, men ser at jeg la det frem litt dårlig, jeg suger på og lage mat.

Anonymkode: f0b8e...c21

Nei, jeg skjønner faktisk ikke helt og jeg trodde først du var en jente. Selv synes som regel alltid det er behagelig å være i kvinners selskap, selv om jeg ikke alltid forelsker meg i de.

Du er bevisst på dine positive kvaliteter. Det er bra. Fortsett slik. Fast jobb og bil er også bra, men det er ikke det en jente forelsker seg i.

I stedet for det du spør om tidlig i innlegget, burde du heller spørre deg selv: Hvem er jeg og hvordan vil jeg at livet mitt skal være? Bruk litt tid på dette.

Hvem vil JEG date? 

Og når du finner ut det, så går du for henne uten å blunke.
:) 

Endret av Leonardo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...