AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Jeg var i butikken i dag for å kjøpe meg en ny vaskemaskin og selgeren anbefalte en AEG-maskin som visstnok registrerer tøymengde og tilpasser vaskeprogram etter tekstiltype. Jeg spurte hvordan maskinen får til dette, om den kanskje veier tøyet. Men det gjorde den visst ikke, utover det visste han ikke hvordan maskinen skjønner hva jeg putter inn i den. Er dette bare noe salgsvås eller er moderne vaskemaskiner så smarte? Er det noen som har en sånn maskin og som kan si om noe om hvordan dette fungerer i praksis? Anonymkode: 1b2ea...bd8
Rosa Sitron Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 De er så smarte. Og beregner vasketid ut i fra menge. Hvordan har jeg ikke satt meg inn i.
Faria Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Den snurrer litt på trommelen fram og tilbake hvertfall. Mer enn det vet jeg ikke
Gjest GulSol Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Det er en vekt under, så vekten på trommelen blir registrert. Nye vaskemaskiner er kjempesmarte
Hugtatt Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 Den registrerer, har ikke orka å sette meg inn i hvordan.Ser det på displayet:p Så den tiden som kommer opp med èn gang er bare veiledende.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #6 Skrevet 22. februar 2016 Har vært borti et par sånne maskiner når jeg vasker klær på jobb og ønsker meg en selv, de er utrolig praktiske! Det er alt jeg kan si egentlig, hehe. Anonymkode: 2ba21...42e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå