Gå til innhold

Kongehusene.com


BENE

Anbefalte innlegg

Har akkurat vært inne på denne siden... HVA ER DET MED FOLK???? :o :o

Maken til grafsing, og respektløs omtale av fok skal man lete lenge etter! Ta dere sammen, og bry dere om deres egne saker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trådene i "Generell diskusjon" er jo ganske så utrolig morsomme :ler::hoho:

Mye av det er jo useriøst og endel av det er faktiske hendelser som diskuteres.

Dersom de kongelige føler seg fornærmet av sidene er det trist. Ytringsfriheten rammer monarkiet også.

Ser at spesielt Mette-Marit er sterkt utsatt for kritikk der..

Det er drøyt å anklage et lite uskyldig barn (Ingrid Alexandra) for å spise for mye mat (!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blirl itt vel drøyt etter min smak, selv om en del av innleggene er litt morsomme. Jeg er ikke noe spesiellt opphengt i de kongelige.. men synes da de fortjener samme respekt som alle andre!

Drøyt å snakke nedsettende om barna etc.. Påstander som at f.eks Marius har dårlig oppdragelse.. Hva i alle dager vet vel de om det??! Og at faren burde hatt omsorgsretten bla bla... er ikke dette ting som folk bør holde seg for god til å snakke om på den måten?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som om dette nettstedet er opprettet med kun ett formål - nemlig å sverte kongehuset. :roll:

Det blir bare for dumt altså - etter min mening! :-( :kvalm:

Er vel ingen oppegående mennesker som tar ei slik side seriøst - er det vel :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg usikker.. En ting er konstruktiv kritikk av monarkiet.. Dette anser jeg imidlertid bare som skittkasting..

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Jeg er medlem på denne siden, og jeg trives godt der.

For oss som liker å diskutere kongelige, så er dette en bra side.

Desverre har det hvert en del folk der inne, som er motstandere av kongehuset. Og de kan lire av seg så mangt. Administratorene der har bestemt at det ikke skal være drittkasting mot uskyldige barn. Og det er jeg helt enig i.

Men enkelte republikkanere er ikke snille mot de kongelige. Men de må respekteres for den jobben de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg blir helt oppgitt over hva folk får seg til å skrive om mennesker de ikke vet noe om.

Det meste er jo bare fri fantasi, ting tatt ut av sin sammenheng og et utrolig gjennomsyret hat (ja, jeg vil bruke et så sterkt ord) mot MM som helt klart får gjennomgå aller mest. Grove beskyldninger mot barn, vulgære seksuelle hentydninger, mer eller mindre regelrette trusler om drap og kidnapping av kongebarna etc.

Helt utrolig at dette nettstedet for stå :o man trenger ikke være Royalist for å være enig i at dette er smakløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så skal det ikke så mye til før nordmenn synes noe er merkelig eller sjokkerende da..

Jeg ser ikek noe galt med det nettstedet. Det er jo lov å diskutere, synse og komme med betraktninger, i den ene og andre retningen.

Sverting av personer er ikke ok, men å ha meninger- selv om de er negative- er faktisk lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Jeg er medlem på denne siden, og jeg trives godt der.

For oss som liker å diskutere kongelige, så er dette en bra side.

Desverre har det hvert en del folk der inne, som er motstandere av kongehuset. Og de kan lire av seg så mangt. Administratorene der har bestemt at det ikke skal være drittkasting mot uskyldige barn. Og det er jeg helt enig i.

Men enkelte republikkanere er ikke snille mot de kongelige. Men de må respekteres for den jobben de gjør.

Lurer på når Administratorene har planer, på å gjøre noe med det? For som det ser ut nå, er det masse drittkasting av de små barna. Totalt forkastelig, og det trekker virkelig ned seriøsiteten til forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

eing, de får utspille seg altfor fritt.... det er jo regelrett mobbing og trakassering av kongemedlemmene! forstår ikke hvor alt hatet kommer fra...misunnelse?

det nettstedet skulle aldri eksistert! jeg lurer på hvordan de hadde reagert om deres person skulle vært trakassert til de grader.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er også medlem der, men jeg har egentlig gitt opp, synes det er ett skikkelig dårlig forum med altfor mye drittslenging. Jeg klarer ikke å ta forumet seriøst.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg synes forumet er hyggelig å lese og svært interessant med alle de ulike meningene.

Selv om noen der har spesielle meninger så virker de da ærlige. Har man ikke lov til å si sin ærlige mening da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...