Gå til innhold

Ingen seriøse blader for damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Chillpill
5 timer siden, Kara W skrev:

OK, vi skriver bare i en tråd som omhandler dameblader, så jeg tenkte at du kanskje ville ha det i et spesifikt dameformat.

Jeg skulle også gjerne hatt et blad som dekket alle mine interesser, men det hadde nok enten være et såpass nisjeprosjekt at man like gjerne kunne kalt det "Karas blad", eller det hadde vært så generelt at det ikke hadde hatt noe dybde i noe som helst.

Det er en av grunnene til at jeg leser veldig mye blogger om dagen.  Jeg har en lang liste med blogger jeg leser, som tilsammen dekker mye av det jeg interesserer meg for.  Det kan være alt fra noen med like smak som meg som skriver om alt og ingenting, noen som samler interessante artikler fra rundt om og legger ut linker, eller om noen som skriver dypt og inngående ett enkelt tema.

Kunne du kanskje lagt ut noen lenker til noen av bloggene du leser? Ikke lett å orientere seg i bloggverdenen.

Selv har jeg alltid syntes "damebladene" er så håpløst dobbeltmoralske og hyklerske. På en side kan de ha artikler om viktigheten av å ha et godt selvbilde, lære seg å si nei, og akseptere seg selv og sin egen kropp, mens på neste side er det samme gamle smørja med retusjerte modeller, slankekurer og "hvordan stramme opp kroppen" osv. De taler med to tunger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg reiser til Norge og trenger lesestoff kjøper jeg enten Donald, Billy, Pondus eller Vi Menn. Kvinnemagasinene i Norge er mer uinteressante enn noensinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.2.2016 at 14.43, AnonymBruker skrev:

Ut over sminke og sånn, hva har damer for interesseområder? Vask og rengjøring?

Anonymkode: d24a5...06b

Lidenskaper (f.eks klatring), karriere, menn og barn, , osv! :) (ramset opp i tilfeldig rekkefølge)

 

Anonymkode: 0de94...643

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i dag at fuskepels er det nye man kan ha på neglene :fnise:

Anonymkode: 0de94...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...