AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #1 Skrevet 22. februar 2016 Hei. Jeg hadde tidligere starten på en spiseforstyrrelse, men kom meg heldigvis ut av det da realiteten slo til og jeg besvimte fordi jeg ikke hadde spist på en del dager. Jeg ble ofte mobbet på ungdomsskolen for å være feit, og det var sånn det startet. Nå i ettertid har jeg et ok forhold til mat (teller kalorier og veier maten enda, men i mindre grad enn før), men hver gang jeg spiser godteri kaster jeg opp. Jeg har ingen matallergi, og lurer derfor på om det kan være at jeg tenker meg til å kaste opp? Har nesten angst for å legge på meg, så tenker kanskje at det kan gå an? Anonymkode: e5b12...940
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #2 Skrevet 22. februar 2016 dytter litt Anonymkode: e5b12...940
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #3 Skrevet 22. februar 2016 Psyken spiller nok inn her. Prøv å endre tankegangen din. Du blir ikke tykk av litt godteri Vet det er enkelt å sitte på utstiden å si at du må gjøre sånn og sånn, men våre egne tanker kan gjøre mye. Både positivt og negativt. Anonymkode: 83c96...9a5 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psyken spiller nok inn her. Prøv å endre tankegangen din. Du blir ikke tykk av litt godteri Vet det er enkelt å sitte på utstiden å si at du må gjøre sånn og sånn, men våre egne tanker kan gjøre mye. Både positivt og negativt. Anonymkode: 83c96...9a5 Klarer ikke endre tankegangen min, er så sykt redd for å legge på meg.. Tusen takk for innspill! Anonymkode: e5b12...940
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 Jo, du kan endre tankegangen din. Det er ikke nødvendigvis enkelt, men det er jo ofte derfor folk går til psykolog Også kan du jo slutte å spise godteri hvis du kaster opp av det, spis heller mer skikkelig mat. Ingen TRENGER godteri Anonymkode: 831d0...966
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 22. februar 2016 #6 Skrevet 22. februar 2016 Enig med dere over her: Ja, det kan være tankene dine. Første skritt til å endre dem er å faktisk tenke at det er mulig å endre dem. Enten alene eller med hjelp. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #7 Skrevet 22. februar 2016 Tusen takk! Anonymkode: e5b12...940
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 Jeg har som deg en sterk angst for å legge på meg. Det bunner i anorexia på ungdomsskolen og overvekt siden. Nå er jeg en BMI under 18,5 og får panikk om tallene på vekten øker... Veldig slitsomt... Anonymkode: df424...d79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå