Gå til innhold

- La mannen din se alt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig. Jeg vil ikke se langt inn i underlivet hennes. 

Anonymkode: 9be39...ad5

La impliserer jo bare at du har muligheten, ikke at du må.

Hvis jeg lar deg kjøre bilen min, er det fritt for deg å velge å ikke gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare svada og en oppfordring  til å vise underlivet til mannen din. Trodde alle gjorde det jeg? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva står det i artikkelen egentlig? For de som har lest? Jeg kjente jeg ble litt provosert,uten at jeg vet hva rådet går ut på?:)

Anonymkode: 1d580...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke inn der for å lese jeg da men skjønner dette går ut på å vise underlivet til sin mann.

...og der ramler jeg av lasset og skjønner ikke helt problemstillingen. Viser vi ikke alt? Hm...

Er det sånn ´´knull meg med blindfold men vent med å ta det av til jeg har vært på badet, dusjet og kledd på meg igjen´´? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare gynekologene som får se alt. Tror ikke akkurat mannen er så interessert i å se inni min vagina heller, så her er ikke dette en problemstilling. Uansett så gjør både jeg og min mann det vi føler oss komfortable med og ikke det andre sier vi skal gjøre. Sexlivet vårt gjelder kun for oss og ingen andre skal blande seg inn.

Anonymkode: 4d034...04d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke snakk om å se inni vagina, men rett å sett vise frem det ytre av kjønnsorganet, slik jeg leser innlegget. 

Men dette kan da ikke være noe stort problem. De fleste har oralsex. Og hvordan kan noen ha oralsex uten å vise frem underlivet?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min så da alt! Herregud - han har hjulpet med intimbarbering, sett meg føde, gransket med blikket, eksperimentert....

Det er da helt vanlig!

Hvis man ikke lar han se så begrenser jo det sexlivet..

Anonymkode: ac4eb...9c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk henger seg veldig fort opp i detaljer og bagateller. Jeg støtter budskapet hennes fullt ut. Budskapet hennes er veldig enkelt; nemlig at kvinner må slå seg 100% løs i sengehalmen, og rett og slett drite i hvordan de ser ut, om de har strekkmerker, noen kg for mye, om fitta har lange eller korte kjønnslepper, you namet it. Fuck it! Nå skal jeg nyte det deiligste jeg vet, nemlig sex med den jeg elsker! La han slikke, ta meg i alle mulige slags stillinger og vinkler. DET er god sex det.

Noen som kjenner seg igjen? Det er to forskjellige verdener. Jeg har erfart begge deler. Jeg er heldigvis voksen og moden og 100% trygg på egen seksualitet og kropp, og jeg slipper løs villdyret. Jeg er ikke i nærheten av å se ut som hverken Tone Damli, Kardashian eller noen andre celebriteter som bruker 4 timer i gymmen hver dag, og spiser gress til middag. Men jeg er faen så sikker på at jeg er bedre enn dem i senga :lol:

Og om noen lurte; ja, min mann elsker det, og vi har et helt fabelaktig sexliv.

Anonymkode: e03f5...7a7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en rar artikkel. Gjelder dette dagens ungdom? Jeg kjenner meg ikke igjen i alle fall. Ellers trodde jeg også at jenter ble kjent med underlivet sitt like tidlig som gutter.

Anonymkode: 75a7c...5f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som sexologen beskriver kvinner for 50-100 år siden. Da var det nok mer tabu. Tror de fleste har sett sin egen vulva tidlig inbarndommen og i hvert fall i tenårene, særlig siden det både er mer fokus på sex og pga barnering. Vanskelig å ikke se vulva da. Og kjenner meg ikke igjen i problematillingen om at det er flaut at en partner ser underlivet. Hva skal man ellers gjøre? Famle i blinde? 

Anonymkode: 45ad9...757

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbering, skulle det stått - ikke barnering... Omg.

Anonymkode: 45ad9...757

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk henger seg veldig fort opp i detaljer og bagateller. Jeg støtter budskapet hennes fullt ut. Budskapet hennes er veldig enkelt; nemlig at kvinner må slå seg 100% løs i sengehalmen, og rett og slett drite i hvordan de ser ut, om de har strekkmerker, noen kg for mye, om fitta har lange eller korte kjønnslepper, you namet it. Fuck it! Nå skal jeg nyte det deiligste jeg vet, nemlig sex med den jeg elsker! La han slikke, ta meg i alle mulige slags stillinger og vinkler. DET er god sex det.

Noen som kjenner seg igjen? Det er to forskjellige verdener. Jeg har erfart begge deler. Jeg er heldigvis voksen og moden og 100% trygg på egen seksualitet og kropp, og jeg slipper løs villdyret. Jeg er ikke i nærheten av å se ut som hverken Tone Damli, Kardashian eller noen andre celebriteter som bruker 4 timer i gymmen hver dag, og spiser gress til middag. Men jeg er faen så sikker på at jeg er bedre enn dem i senga :lol:

Og om noen lurte; ja, min mann elsker det, og vi har et helt fabelaktig sexliv.

Anonymkode: e03f5...7a7

Jeg forbinder villdyr med de som tar kontrollen jeg, så det er vel du som tar han i alle mulig stillinger da.  Hvis ikke gjør du bare som alle andre :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at de undersøkelsene hun refererer til er spesielt relevante for norske forhold. Virker mest som en haug svada satt sammen fra/for amerikanske dameblader.

Anonymkode: d4b1f...ed9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at de undersøkelsene hun refererer til er spesielt relevante for norske forhold. Virker mest som en haug svada satt sammen fra/for amerikanske dameblader.

Anonymkode: d4b1f...ed9

Tror du har rett i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...