Gå til innhold

Fylleangst og guttesex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var ute på byen en tur igår sammen med bestevenninda mi og kompisen hennes. Dessverre ble det altfor mye alkohol på meg. Kvelden endte hjemme hos han hvor jeg og han tok soverommet mens venninda mi la seg i stua. For min del endte ikke kvelden her, den endte med veldig røff sex. Er selv mann og aldri gjort noe slikt før så føler meg ikke helt bra idag. 

På morgenen sa venninda mi "jasså hvordan er formen?" , jeg sa "fyllesjuk" og så svarer hu "ser du går litt rart også jeg haha. ble det pikk på deg inatt? han har stor sant" og jeg sa "det vet jeg ikke noe om og nei" så begynte hu å le "du lurer ikke meg, jeg hørte dere og det hørtes ut som du var kjerringa. var det digg å bli tatt som en jente?" så kødda hu med meg resten av dagen. 

vet ikke helt hva jeg skal tenke nå jeg? vet jeg har angst hvertfall :O 

Anonymkode: 12af1...1d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det kan jeg skjønne! :ohmy:

Anonymkode: e1d16...c4f

Skrevet

Hvem tok initiativ? :) 

Anonymkode: 00618...82f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tok initiativ? :) 

absolutt han :P skjedde så fort også , brått var man igang. rakk ikke reflektere over det for vips hadde han staken i munnen min

Skrevet

Ble tent av denne tråden, jeg. Skulle gitt mye for å tørre å prøve ut guttefantasiene mine..

Anonymkode: da742...d27

• Liker 1
Skrevet

Var det godt da ts?

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det godt da ts?

tja har ikke så mye erfaring å sammenligne med :P men han var av den veldig røffe og fysiske slaget. var nesten som en brytekamp mens en av oss ble knulla

Skrevet

Høres ut som en spennende kveld det, er han homo?

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en spennende kveld det, er han homo?

det vet jeg ikke, men tipper det :P virket slik. kanskje bi, tenkte på å spørre om det

Skrevet

Huff, hørtes ikke bra ut i det hele tatt, spør du meg.... 

Anonymkode: 9b919...71b

Gjest 100%naturlig
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ute på byen en tur igår sammen med bestevenninda mi og kompisen hennes. Dessverre ble det altfor mye alkohol på meg. Kvelden endte hjemme hos han hvor jeg og han tok soverommet mens venninda mi la seg i stua. For min del endte ikke kvelden her, den endte med veldig røff sex. Er selv mann og aldri gjort noe slikt før så føler meg ikke helt bra idag. 

På morgenen sa venninda mi "jasså hvordan er formen?" , jeg sa "fyllesjuk" og så svarer hu "ser du går litt rart også jeg haha. ble det pikk på deg inatt? han har stor sant" og jeg sa "det vet jeg ikke noe om og nei" så begynte hu å le "du lurer ikke meg, jeg hørte dere og det hørtes ut som du var kjerringa. var det digg å bli tatt som en jente?" så kødda hu med meg resten av dagen. 

vet ikke helt hva jeg skal tenke nå jeg? vet jeg har angst hvertfall :O 

Høres egentlig ganske spennende ut. Utover at du har fylleangst, syns du det var deilig, ekkelt eller føler du deg misbrukt?

Hørtes ut på venninnen din at du likte det å hadde det skikkelig deilig å at du stønna som ei jente da du blei tatt.

Har du / dere snakka sammen etter den seansen eller?

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.

-Saraby, mod.

Skrevet

Jeg ble med en venninne en gang på lan/ drikkekveld og da vi kom inn sier hun bare, pass deg for han i den røde adidas joggedressen, han elsker å knulle hetromenn. Venninna mi ante ikke at jeg er bifil, og hadde lite erfaring, så jeg syntes jo plutselig han var litt mer spennende enn de andre gutta. Jenter var det bare venninna mi og hennes bestevenninne, så det var uansett ikke så aktuelt for meg. Kvelden gikk, øl og vin og sprit ble drukket, langt på natt begynte folk å gå hjem eller sovne, men han i den røde adidas firebirddressen og jeg, vi spilte og drakk videre. Han var ganske maskulin så jeg tenkte at venninna mi hadde tatt feil, at at ikke var homo, jeg hadde jo bare møtt fjollete jentegutter som homofile før han her. Hver gang han reiste seg så jeg en veltrent kropp og en skikkelig bul i buksa gjennom treningsdressen. Da sistemann sovnet på sofaen på morgenkvisten snudde han seg mot meg, som et rovdyr som bare hadde ventet på riktig tidspunkt. Jeg har lagt merke til at du ser på skrittet mitt sa han. Ja, det er litt av en bul du har der eller noe slikt sa jeg. Så tok han hånden min og plasserte den i skrittet sitt. og jeg kjente pikken hans reise seg gjennom det glatte stoffet. Jeg vil at du suger meg sa han, så reiste han seg, tok meg i handen, dro meg opp av stolen og inn på et soverom. Han slang meg ned på senga og i det jeg satte meg på sengekanten kom han bort og presset hodet mitt mot skrittet sitt. Jeg vet du har lyst til å sleike og suge meg, har sett det på deg hele kvelden, så holdt han hodet mitt mot skittet mens han beordret meg til å slikke skrittet hans gjennom treningsbuksa. Jeg kjente konturene av en pikk som reiste seg bak det glatte myke stoffet, Jeg slikket og sugde ham gjennom buksa, og jeg ble litt skremt over hvor fort pikken hans stod som en påle. Da var det plutselig alvor. Han holdt hodet mitt meg begge hender og jukket mot meg, pikken gled ut og inn av munnen min, fortsatt gjennom treningsbuksa. En underlig smak av stoffet og en stor pikk fylte munnen min. Vi holdt på en stund før han dyttet meg bakover på senga han satte seg skrevs over meg, knyttet opp strikken i buksa og dyttet pikken sin inn i munnen min. Det smakte litt stramt og litt salt og han pushet på. Med hele han over brystet mitt var jeg på en måte ganske låst og pikken hans pompet ut og inn av munnen min, dypt. Jeg fikk faktisk et gnagsår ved øyebrynet av glidelåsen på treningsjakka som stanget i mot panna mi i jevn takt til han hadde sprutet i munnen min to ganger. Da jeg våknet utpå dagen var jeg innpakket i en mann med rød adidas treningsdress på. Jeg våknet på rygg åg så rett inn i en arm med tre hvite striper som holdt rundt meg. Han lå på sin høyreside, og hadde også sitt venstre bein over meg. jeg kjente pikken hans mot hofta. Han luktet godt. Jeg kjente igjen lukta av jakkestoffet hans med smaken av buksa hans noen timer før. Han våknet i det jeg prøvde å flytte på meg og spurte med en gang, kan ikke du suge meg før du går? Det er så godt. Jøss, for en fyr tenkte jeg, får han aldri nok. Han ble liggende på rygg og skrevet, igjen en stor bul i treningsbuksa hans. Jeg begynte å sleike han på nytt gjennom stoffet og det vokste umiddelbart der inne. Nå møtte jeg på en annen side ved fyren, han lot meg, selv som klønete og uerfaren styre alt, han bare lå og stønnet og vred seg mens jeg sugde ham. Han sprutet utover gensern min og var kjempefornøyd. Så sa han. Nå lager jeg frokost, så sender jeg inn samboeren min til deg. Nå har du latt meg nyte, nå skal du få nyte. Jeg suger ikke, han elsker å suge. Noen minutter senere kommer han siste som krasjet på sofaen natta før inn. Jeg sitter nok en gang på sengekanten, og ser nok en slank men muskuløs gutt komme mot meg. Han har på en svart og hvit puma treningsdress og har alt ståpikk i buksa. Han sa du var klar sier han, og han setter seg ned forann meg og begynner å slike skrittet på joggebuksa mi. Jeg våkner opp nedi buksa og han suger meg så jeg kommer omtrent med en gang. Men han fortsetter så jeg kommer en gang til langt nedi halsen hans. Hadde aldri opplevd så fantastisk suging før. Nå møtes vi ofte, Mr adidas har alltid på en adidas treningsdress, og han mottar av meg, eller av oss begge, han suges og atter suges. Jeg suger han mens jeg blir sugd av Mr puma eller vi nyter Mr adidas samtidig. Ellers nyter Mr puma meg. Han har forøvrig forskjellige treningsdresser, ikke bare puma. Men begge er kled fra topp til tå i en treningsdress mens vi holder på, og siden jeg ikke hadde polyestertreningsdress har de kjøpt noen til meg også. Vi møtes og har hele helger sammen med sex, spill, god mat og drikke etterhvert som vi har blitt litt eldre, og myke treningsdresser. Så et første møte kan utarte seg.

Anonymkode: 62da6...116

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 27.2.2016 den 9.26):

Endret av annebanane
  • Liker 4
Skrevet
8 timer siden, Moonwalker skrev:

Av alle ting når du fann på den mini-novellen: treningsdresser? :ler: ser for meg grilldresser og camping på hele horven nå.

Homsesex i grilldress :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...