AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #21 Skrevet 23. februar 2016 Den 2/21/2016 at 22.11, Knirke skrev: Vi lever ikke i 50-åra, der en kvinnes suksess er avhengig av om hun er gift og hvor mange barn hun har. For mange kvinner(og menn) så er vel det å stifte familie utrolig viktig. Anonymkode: 4c749...625 2
Zouk Skrevet 23. februar 2016 #22 Skrevet 23. februar 2016 TS, jeg har opplevd litt av det samme selvom jeg ikke ble veldig godt kjent med ham. Jeg likte ham godt, men noe strittet veldig i mot. Han gjorde meg urolig selvom han ikke gjorde noe "galt". Og det å være i feil forhold er helt ødeleggende. Også ille for ham hvis du inngår et forhold med ham fordi han er "noen", ikke fordi han er den han er. Kan du ikke så kan du ikke. Bra du tar den tilnærmingen og ikke prøver å overtale deg selv.
Knirke Skrevet 24. februar 2016 #23 Skrevet 24. februar 2016 (endret) Den 2/23/2016 at 3.34, AnonymBruker skrev: For mange kvinner(og menn) så er vel det å stifte familie utrolig viktig. Anonymkode: 4c749...625 Viktigere enn å være lykkelig? Ja, da ville jeg hoppet over mellomleddet og fått tak i en sæd-donor Endret 24. februar 2016 av Knirke 1
Mis(s)Understood Skrevet 24. februar 2016 #24 Skrevet 24. februar 2016 Den 21.2.2016 at 21.25, AnonymBruker skrev: Nei, han har ikke sagt noe, men han har spurt om vi skal finne på ting bare vi to oftere enn vanlig, i det siste har han nevnt litt påfallende ofte at han er singel og prøvd å være litt mer fysisk enn han pleier (men det lurer jeg meg så godt unna som jeg kan). Kan godt hende at jeg bare innbiller meg noe. Det hadde vært så fint hvis han plutselig dukka opp med ei dame. Anonymkode: 42e0a...759 Nå får jeg skikkelig vondt av dere begge to. Han som kanskje bare vil ha en lang, lang varm og tett klem av en kvinne han oppfatter som en god venn...... og deg som prøver å lure deg unna å dele en slik klem med en mann du betrakter som en god venn. Klem hverandre mennesker. Det er ikke farlig. Det er varmt, ganske mykt fordi huden i ansiktet er myk som hud er, det er nært, det er godt... stå stille og tett og klem hverandre, lenge. Det er ikke farligere enn du gjør det til..
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #25 Skrevet 24. februar 2016 Det må jo være en gnist. Tiltrekning er jo styrt av genetisk koding, så man blir tiltrukket av det kan bør bli tiltrukket. Det kan være ansiktsform eller...du ser det rett og slett bare i blikket. Tanken på å kline med noen av samme kjønn er frastøtende på meg, og hvis du har en god venn av motsatt kjønn som du føler det samme i forhold til, er det definitivt ikke liv laga. Har vært enslig altfor lenge selv, men liten vits i å rasjonalisere seg selv til en lykke som man føler at familie, venner og samfunn forventer av en, hvis en da ikke er ute etter er fornuftsekteskap. Anonymkode: 7c174...830
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå