Gå til innhold

Aleneforsørger, hvor mye har man inn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommet i kjip situasjon hvor jeg og barnefar mest sannsynlig går fra hverandre. Andre i samme båt og kan fortelle meg hva og hvor mye jeg har krav på? Jeg er student og får inn ca 8k fra lånekassen. Hva annet har jeg krav på og kommer vi til å overleve? Barnet er 1.5 år, går i barnehage. Har mulig funnet en leilighet via samskipnaden til 7k i mnd for 2 soverom, krysser fingrene for å få den. 

Takk for alle svar, setter pris på det :)

Anonymkode: 91e50...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommet i kjip situasjon hvor jeg og barnefar mest sannsynlig går fra hverandre. Andre i samme båt og kan fortelle meg hva og hvor mye jeg har krav på? Jeg er student og får inn ca 8k fra lånekassen. Hva annet har jeg krav på og kommer vi til å overleve? Barnet er 1.5 år, går i barnehage. Har mulig funnet en leilighet via samskipnaden til 7k i mnd for 2 soverom, krysser fingrene for å få den. 

Takk for alle svar, setter pris på det :)

Anonymkode: 91e50...3af

Du trenger da ikke to soverom.

Anonymkode: 1a774...cd9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger da ikke to soverom.

Anonymkode: 1a774...cd9

Hva vet du om det? Når det er sagt er det kun to leiligheter ledig med to soverom, resten er hybler. Svar heller på HI :) TS. 

Anonymkode: 91e50...3af

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på nav.no sine sider og sjekk der.

Du vil få hjelp til barnetilsyn (rundt 60%??), utvidet barnetrygf (970,-) og ovrgangsstønad.

Som student vil du kanskje får noe hjelp til bøker og reise også. Slik var det ihvertfall før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider