Gå til innhold

Total shuttdown?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha. Nå er jeg så sur. Forrige uke så chatta jeg litt frem og tilbake med en jeg har surra litt med. Vi snakka litt om når vi skulle se hverandre igjen. All kommunikasjon foregår på Snap mellom oss. 

Men siste melding åpna han ikke. Sendte en ny et par dager senere. Ikke sett den heller. Men han sjekker MyStory (tviler på han vet at dette synes). 

Planen var å sees om et par uker. Greit om han har ombestemt seg. Men hvorfor ikke bare si ifra? Jeg blir så oppgitt. Dette er den mest idiotiske utfasingen noen sinne. Men nytter jo tydeligvis ikke å få han i snakk. Hvorfor er menn så pysete på slikt? Det er jo virkelig ikke farlig. Vi har hatt kontakt i flere måneder nå (han vil sikkert ikke svare om jeg ringer han heller). Vi så hverandre sist for et par uker siden. 

Anonymkode: 4d9ac...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mista interessen/funnet noen andre.

Ikke noe å henge seg opp i.

Anonymkode: 6bd82...795

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i hele fyren. Han fortjener ingen oppmerksomhet når han ignorerer deg.

Anonymkode: 65156...03b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mista interessen/funnet noen andre.

Ikke noe å henge seg opp i.

Anonymkode: 6bd82...795

Selvfølgelig er det noe å henge seg oppi. Etter det vi har hatt sammen. Man gjør ikke slik. Man har da såpass baller at man sier ifra. Og å snu på minuttet er også ganske snodig i min verden.

Anonymkode: 4d9ac...503

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er pysete og tørr ikke avise deg på en voksen måte..

La det være. 

Anonymkode: f6d76...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er pysete og tørr ikke avise deg på en voksen måte..

La det være. 

Anonymkode: f6d76...432

Ja uten tvil pyse. Som flere menn jeg har møtt i det siste. Blir skikkelig imponert :P

 

Anonymkode: 4d9ac...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leser innlegget ditt en gang til, så virker jo opplegget deres ganske useriøst, og dere har ikke truffet hverandre ofte. Så det kan jo hende han bare er usikker om han vil treffes nå, dersom han har truffet en annen. Det hadde vært noe annet om dere var skikkelig på datern hver uke.

Anonymkode: 65156...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på om han har gått tilbake til eksen. Noe har skjedd i hvert fall. 

Anonymkode: 4d9ac...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, har opplevd det samme. Han ble plutselig stille og ignorerte meg, sendte han til slutt en mld på messenger hvor jeg skrev kort at jeg hadde satt veldig pris på om han kunne gitt meg en closure, altså bare sagt rett ut at han mistet interessen eller møtt noen andre. Men neida, det gadd han ikke svare på. Han fulgte med på alt jeg la ut mystory og til slutt la han ut en mystory av seg selv mens han kysset en dame. 

Anonymkode: e8cf2...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Isj, har opplevd det samme. Han ble plutselig stille og ignorerte meg, sendte han til slutt en mld på messenger hvor jeg skrev kort at jeg hadde satt veldig pris på om han kunne gitt meg en closure, altså bare sagt rett ut at han mistet interessen eller møtt noen andre. Men neida, det gadd han ikke svare på. Han fulgte med på alt jeg la ut mystory og til slutt la han ut en mystory av seg selv mens han kysset en dame. 

Anonymkode: e8cf2...f6a

Feig fyr. Det er jo så mye bedre å avslutte på en redelig måte. Da går man i hvert fall ut av dette med gode minner og respekt for fyren. Nå tenker jeg bare på han her som en veik fis uten baller og substans. 

Anonymkode: 4d9ac...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekjentskaper på nettet er flyktige og upersonlige, ihvertfall til man har møtt hverandre. Ikke noe tap, men kjipt nok. Aksepter at du har blitt avvist og Move on! Det er du som vinner på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det noe å henge seg oppi. Etter det vi har hatt sammen. Man gjør ikke slik. Man har da såpass baller at man sier ifra. Og å snu på minuttet er også ganske snodig i min verden.

Anonymkode: 4d9ac...503

Hva har dere hatt sammen? Sex? Noen meldinger? Vært hyggelig med hverandre innimellom.. Du sier selv dette er en fyr du har surra litt med. Så nå surrer han videre med noen andre........ 

Hvis du er ute etter et forhold så må du har klar tale og gå etter de som også er ute etter det samme som deg. Å henge med eller surre med er bortkasta tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en melding med "greit tar hintet, lykke til videre" og gjort meg ferdig med den fyren.

Anonymkode: f63aa...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Nettinettet skrev:

Hva har dere hatt sammen? Sex? Noen meldinger? Vært hyggelig med hverandre innimellom.. Du sier selv dette er en fyr du har surra litt med. Så nå surrer han videre med noen andre........ 

Hvis du er ute etter et forhold så må du har klar tale og gå etter de som også er ute etter det samme som deg. Å henge med eller surre med er bortkasta tid!

Surra ble litt feil ord. Vi var utvilsomt på vei til noe mer her i sommer. Var på reise sammen og traff hverandre så ofte som mulig. 

Men så ble han vinglete i høst, og da avsluttet jeg dette. Men så møttes vi igjen og hans ord selv var at han var glad vi var tilbake sammen igjen. Og så bråstopp. 

Jeg synes jeg har all rett til å være sint. Jeg kan ikke tvinge han til å snakke med meg, men han burde så absolutt være kar nok til å gi meg en forklaring. 

Anonymkode: 4d9ac...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...