Gå til innhold

Er en hyggelig person

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Såååå unødvendig av deg.

Anonymkode: bed00...c55

Hvorfor? 

Endret av Summers
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Sapientia skrev:

Jeg forstår du sliter hvis det kun er byen som er en arena du prøver å finne en partner på. Det finnes jo ganske mange som aldri er ute på byen. Og nettopp disse personene er kanskje mer de som setter pris på en rolig og hyggelig fyr. Alle vil vel ha hyggelige partnere, men ikke alle ønsker en rolig en.

Selv kunne jeg ikke hatt det bedre enn med min snille, ærlige og omtenksomme kjærestemann. Men jeg hadde neppe funnet ham på by'n (en plass hverken han eller jeg noen sinne har frekventert forøvrig).

3 timer siden, nordlending skrev:

Jeg synes du høres veldig bra ut 😊 For min del er det en sånn mann jeg ønsker å treffe.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke noe galt å være hyggelig, tvert i mot. Men poenget er at du må klare å si fra til noen som behandler deg dårlig. Sette grenser. Klarer du ikke det?

Anonymkode: 7abe3...b72

Mulig at det er som det nevnes her i tråden at jeg møter feil type jenter. Jentene jeg møter er i forbindelse med byen, og mange av jentene jeg ser på skolen er også aldri på byen. Så det kræsjer noe her. Jeg tiltrekkes litt mer modne jenter /kvinner i tjueårene, gjerne alenemødre. Sykt å si, men jeg føler det passer min "personlighet". 

Må legge til at jeg har ryggrad, og det er ingen som behandler meg dårlig, trolig fordi jeg viser andre respekt også. Jeg møter feil type jenter altså....! 

ts

Anonymkode: b65a6...9f3

Skrevet

Vol heller ha en hyggelig kjæreste enn en frekk en så skjønner ikke helt problem stillinga di 

Anonymkode: 9c32e...c13

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig at det er som det nevnes her i tråden at jeg møter feil type jenter. Jentene jeg møter er i forbindelse med byen, og mange av jentene jeg ser på skolen er også aldri på byen. Så det kræsjer noe her. Jeg tiltrekkes litt mer modne jenter /kvinner i tjueårene, gjerne alenemødre. Sykt å si, men jeg føler det passer min "personlighet". 

ts

Da må du jo prøve deg på disse jentene! Alenemødre er jo ikke så populære blant andre menn - unnskyld at jeg sier det. Du finner alenemødrene på nettdating. Sukker, f.eks.

Anonymkode: 7abe3...b72

Gjest Leonardo
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møter feil type jenter altså....! 

Da må du begynne å treffe rett type jenter da og så er vel problemet løst? 

Ellers er det egentlig alle slags mulige jenter ute på byen. Det finnes også et bredt spekter av uteplasser og følgende variasjon i klientellet. Jeg har ikke noe statistikk på hvor mange jenter som går ut på byen, men i min omgangskrets gjør de fleste jentene det og om ikke hver helg, så i hvert fall noen ganger i løpet av et år. Selv de aller prektigste og forsiktige.

Så det er ikke slik at jenter på byen er en homogen masse med unike karaktertrekk.
:) 

Gjest Cartman
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okey, det som høres så fint ut er mitt største kompleks. 

Jeg er tvers gjennom en hyggelig person som rett og slett ikke klarer å være frekk. For meg ligger det helt naturlig å være en fin fyr, kjernekar, snill osv.

Når jeg prøver å være frekk, for å vær litt på bølgelengde med andre, gjerne i setting ute på byen eller generelt så er ikke det naturlig for meg.

jeg blir for kjedelig for andre når jeg er en sånn fyr. Jeg er jo meg selv bare! 

Faen... Håper ei finner meg for den jeg er! Om ikke går jeg  drastisk til verks for å endre personlighet.

Anonymkode: ecd56...655

Det å være frekk for å være frekk er ingen god egenskap. Du vil ikke få flere venner eller damer av å oppføre deg slik. Du vil bare fremstå som usikker og litt feminin. Maskuline mennesker behøver ikke å være frekke, da de stoler på seg selv og har ikke behov for å overkompensere. Hvis du er deg selv, så viser du alle rundt deg at du har selvtillit. Hvis du derimot prøver å være morsom, mens du egentlig ikke er en morsom person, så blir det bare kleint. Hvis du prøver å være frekk, uten å ha badboy-mentaliteten, så fungerer det ikke. Faktisk har du gode personlighetstrekk, da kjernekaren skaper trygghet og er hyggelig å snakke med.

Skrevet
21 timer siden, Cartman skrev:

Det å være frekk for å være frekk er ingen god egenskap. Du vil ikke få flere venner eller damer av å oppføre deg slik. Du vil bare fremstå som usikker og litt feminin. Maskuline mennesker behøver ikke å være frekke, da de stoler på seg selv og har ikke behov for å overkompensere. Hvis du er deg selv, så viser du alle rundt deg at du har selvtillit. Hvis du derimot prøver å være morsom, mens du egentlig ikke er en morsom person, så blir det bare kleint. Hvis du prøver å være frekk, uten å ha badboy-mentaliteten, så fungerer det ikke. Faktisk har du gode personlighetstrekk, da kjernekaren skaper trygghet og er hyggelig å snakke med.

Fint innlegg.

takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...