Gå til innhold

Er en hyggelig person


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okey, det som høres så fint ut er mitt største kompleks. 

Jeg er tvers gjennom en hyggelig person som rett og slett ikke klarer å være frekk. For meg ligger det helt naturlig å være en fin fyr, kjernekar, snill osv.

Når jeg prøver å være frekk, for å vær litt på bølgelengde med andre, gjerne i setting ute på byen eller generelt så er ikke det naturlig for meg.

jeg blir for kjedelig for andre når jeg er en sånn fyr. Jeg er jo meg selv bare! 

Faen... Håper ei finner meg for den jeg er! Om ikke går jeg  drastisk til verks for å endre personlighet.

Anonymkode: ecd56...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Genevieve skrev:

Nei vær deg selv! 

Få som finner det attraktivt dessverre

ts

Anonymkode: ecd56...655

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det jeg falt for ved mannen min var hans vilje til å hjelpe andre og stille opp. Eks å løpe bort til noen som står med barnevogn ved ei trapp. Men sånne egenskaper er det ikke så lett å legge merke til på byen og folk som jakter partner på byen er kanskje ikke på jakt etter sånt (der og da) så finn en annen arena, en plass der DU kommer til din rett :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve

Har du prøvd å småerte litt? Ikke sarkastisk eller noe. Men det kan være veldig attraktivt hvis det blir gjort riktig synes jeg.

Godt mulig du er en sånn fyr som får mer suksess når du blir eldre, nettopp fordi er snill. Damene åpner gjerne øya for det etterhvert. 

Endret av Genevieve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Få som finner det attraktivt dessverre

ts

Anonymkode: ecd56...655

Det er forskjell på å være hyggelig og å være kjedelig. Mitt inntrykk er at mange kjedelige folk tror folk avviser dem fordi de er hyggelige. De ser ikke selv at de er kjedelige! Alle ønsker seg en hyggelig mann, Ts!

Anonymkode: 38f55...5d1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men blir du aldri irritert eller provosert?

Det blir jeg flere ganger i uken. Jeg må prøve å kontrollere meg for å ikke vise irritasjonen min. For på jobb så skal man jo ikke vise sånt. Og ikke altfor mye med venner og familie heller.

Det er mitt kompleks!

Anonymkode: 7abe3...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okey, det som høres så fint ut er mitt største kompleks. 

Jeg er tvers gjennom en hyggelig person som rett og slett ikke klarer å være frekk. For meg ligger det helt naturlig å være en fin fyr, kjernekar, snill osv.

Når jeg prøver å være frekk, for å vær litt på bølgelengde med andre, gjerne i setting ute på byen eller generelt så er ikke det naturlig for meg.

jeg blir for kjedelig for andre når jeg er en sånn fyr. Jeg er jo meg selv bare! 

Faen... Håper ei finner meg for den jeg er! Om ikke går jeg  drastisk til verks for å endre personlighet.

Anonymkode: ecd56...655

Som om jeg skulle beskrevet meg selv, men jeg klarer allikevel å tulle og erte uten at det gjør ting noe bedre. Jeg duger bare som bekjent og venn, men ikke som noe sexobjekt. Så jeg har ikke noen råd til problemet ditt, annet enn at det er mye bedre at du er deg selv, enn at du føler deg utilpass fordi du prøver å være noe annet enn det som er naturlig for deg. 

Endret av Doge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke du må tenke at det er en dårlig ting å være en hyggelig person. Du har nok bare ikke møtt den rette som syntes at du er perfekt :) Jeg er litt i samme bås selv, tenker at siden jeg ikke ser perfekt ut vil det nok aldri skje igjen at jeg finner den store kjærligheten. Så jeg prøver å fokusere på å føle meg bra, så kanskje møter jeg en helt uventet :)

 

Men for all det fortsett å være deg selv, fortsett å være hyggelig! Jeg er sikker på at du kommer langt med det i det lange løp! Ikke bli en drittsekk hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du endrer personlighet, så betyr det også at du er falsk. Når du finner en som liker ditt falske jeg, så blir de skuffet når de blir kjent med ditt sanne jeg. 

Min første samboer gjorde det motsatte av deg. Han spilte snill og søt og omtenksom, og jeg falt for han. Etter en måned fant han ut at han ikke orket spille mer, og viste sitt sanne ekle, ufyselige, ufine, frekke selv. Og da var jeg allerede fysisk fange i hans hus. 

Mitt råd er, aldri gidd å spille noe du ikke er! Det er ikke verdt det, for deg eller andre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe galt å være hyggelig, tvert i mot. Men poenget er at du må klare å si fra til noen som behandler deg dårlig. Sette grenser. Klarer du ikke det?

Anonymkode: 7abe3...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tiltrekkende å være frekk. Men sjarmerende med selvironi f.eks. Å være frekk og uforskammet er å sette seg i dårlig lys.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Få som finner det attraktivt dessverre

ts

Anonymkode: ecd56...655

Jeg er en introvert, merkelig nerd som sitter mye inne. Tror kanskje det er to-tre personer som har flørtet med med i løpet av mitt 30 år lange liv. Men vettu, da jeg møtte partner som 24-åring, en av de få som likte meg, så ble alt til gjengjeld skikkelig bra når vi ble sammen. Jeg hadde noe høye forventninger til et forhold, men han klarte å leve over de forventningene. Forholdet vårt er veldig solidt, vi kommuniserer, tuller og forstår hverandre 100%. Det er verdt det, selv om man ikke er så attraktiv for de fleste.

Du kan eventuelt prøve å endre deg, bli sammen med ei dame der det blir mye drama og krangel fordi dere egentlig er ulike og har ulike behov.

Anonymkode: 20210...54a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du høres veldig bra ut 😊 For min del er det en sånn mann jeg ønsker å treffe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, nordlending skrev:

Jeg synes du høres veldig bra ut 😊 For min del er det en sånn mann jeg ønsker å treffe.

Det kryr av slike mannfolk der ute.  Hva tror folk generelt er grunnen til at disse ikke havner under radaren deres? 

Anonymkode: b33a1...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår du sliter hvis det kun er byen som er en arena du prøver å finne en partner på. Det finnes jo ganske mange som aldri er ute på byen. Og nettopp disse personene er kanskje mer de som setter pris på en rolig og hyggelig fyr. Alle vil vel ha hyggelige partnere, men ikke alle ønsker en rolig en.

Selv kunne jeg ikke hatt det bedre enn med min snille, ærlige og omtenksomme kjærestemann. Men jeg hadde neppe funnet ham på by'n (en plass hverken han eller jeg noen sinne har frekventert forøvrig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Summers skrev:

Er du samme person som har postet en del lignende tråder tidligere? 

Såååå unødvendig av deg.

 

 

 

Ts, jeg tror ikke på at du er kjedelig. Vær deg selv, bruk tid på dine interesser og mennesker som deler noe av samme interesser. Vis frem personligheten din.

 

Det er så mange der ute som later som om de er så spennende, frekke, badboys, når sannheten er at de aller fleste har en veik ryggrad.

Anonymkode: bed00...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonardo

Jeg leser mellom linjene og tolker deg som en aseksuell mann uten ryggrad. Ja, vær snill, men vær først og fremst snill med deg selv. Ikke lev livet ditt for å behage andre. Ha ryggrad. Selvtillit. Selvrespekt. Og nei, det er ikke noen motsetning mellom dette og å være en snill mann som hjelper hun med barnevogna eller den gamle dama over veien.

Du synes jenter er deilige, sant? Sexy? Deilig rumper? Kyssbare lepper? Pupper Hva kunne du tenke deg å gjøre med de jentene du møter? Kunne du tenke deg å kysse henne? Eller kjenne leppene hennes rundt...? Kunne du for eksempel tenke deg å rive av henne klærne, la alle instinktene dine bare ta overhånd og bruke henne som et objekt for ditt begjær?

Om svaret på noe av dette er ja, så er den gode nyheten at dette ikke bare er mulig, men også ønskelig fra kvinners side. Du er nødt til å ta denne undertrykte delen av deg selv og kommunisere den mer tydelig til kvinner. Ikke nødvendigvis verbalt. Se på de med apetitt. Hold god øyekontakt. Ikke vær redd for å vise en kvinne at du synes hun er deilig og at du har lyst på henne. Ikke vær redd for å gå etter det DU vil ha. Husk at kvinner liker en mann med selvtillit og de har lyst til å bli tatt. Så enkelt. 

Å være frekk som i fornærmende eller usympatisk er definitivt ikke noe å strebe etter, men du kan gjerne være litt på kanten med tanke på det jeg skisserte over.
:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faen... Håper ei finner meg for den jeg er! Om ikke går jeg  drastisk til verks for å endre personlighet.

Anonymkode: ecd56...655

+

2 timer siden, nordlending skrev:

Jeg synes du høres veldig bra ut 😊 For min del er det en sånn mann jeg ønsker å treffe.

=

329718-trollface-now-kiss.jpg

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...