Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #1 Del Skrevet 15. oktober 2004 http://www.kongehusene.com/forum/viewtopic.php?t=1048 I denne linken om søte Maud-Angelica blir det antydet at Mette-Marits Ingrid-Alexandra spiser for mye. Er trådene i www.kongehusene.no for drøye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BENE Skrevet 16. oktober 2004 #2 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg var innepå disse sidene for første gang i dag... og må bare si at jeg er sjokkert! Hva er det med folk?? Jeg visste at mange har en usunn interesse for kongehuset og deres privat anliggender.. men halloooo? En del av de som poster innlegg på de sidene der kan jo ikke være riktige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smila Skrevet 7. januar 2005 #3 Del Skrevet 7. januar 2005 Heldigvis er den verste personen nå utestengt, og siden er blitt en mye bedre plass å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #4 Del Skrevet 8. januar 2005 Og bra er det for maken til skittsnakking skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyending Skrevet 8. januar 2005 #5 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er HELT utrolig hva folk kan få seg til å si om små barn... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 9. januar 2005 #6 Del Skrevet 9. januar 2005 Virker som det er en gjeng forskrudde dagdrømmere som sitter inne på disse "royale" forumene og ruger på latterlige "diskusjonsemner". Blir flau på vegne av de det gjelder. Ikke mye modenhet og refleksjon å spore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #7 Del Skrevet 12. januar 2005 er det mulig?! å si sånn om ingrid alexandra? ei veldig fin lita jente, spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #8 Del Skrevet 12. januar 2005 det må være totalt uvitne fjortiser som skriver at i.alexandre spiser for mye...sønnen min var 10 kg når han var 6mn. han var litt i rundeste laget, men dette tar de veldig fort av når de begynner å krabbe og å gå.... jeg trodde at vekta til i.a var det mest uinteressante som kunne diskuteres på denne jord :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå