Gå til innhold

Når typen du dater gjør narr av ditt kjæledyr sin død.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr.I går kveld da vi møttes pratet vi bl.annet om kjæledyr vi hadde hatt,og han lo og sa "daaakar" da jeg fortalte at mitt dyr hadde dødd av kreft for noen år tilbake.Han sa han synes synd på meg,men ikke på dyret.Det at kjæledyret mitt ble uhelbredelig sykt og måtte avlives er noe som fortsatt er veldig sårt for meg,jeg savner dette dyret hver dag.Han la også til at han hater denne typen kjæledyr som jeg hadde (en av de mest vanlige i Norge),og at han skulle ha drept det om han fant det...Jeg ble ganske sjokkert.

Hvordan hadde dere håndtert dette?

Jeg sa han ikke burde si sånt,men han bare lo det bort.Kan legge til at det var en del alkohol med i bildet her,men likevel har dette vært i tankene mine i hele dag.

Anonymkode: f8ccd...bf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var bare en date, så du trenger ikke gjøre noe.

Anonymkode: 27226...b96

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sagt hade, og gått min vei. 

Anonymkode: 7e8e0...f5a

• Liker 23
Skrevet

Han sa at han hadde drept dyret bare fordi han møtte det og ikke er glad i den type dyr? Kanskje på tide å se forbi forelskelsen? Vanlige folk går ikke rundt og ønsker å drepe ting fordi de ikke liker det. Kom deg bort, jente!

Anonymkode: 385f5...b34

• Liker 31
Skrevet

Hjelp, for en dust om jeg får si det. Jeg hadde blitt kjempe lei meg hvis kjæresten min hadde oppført seg på den måten. Hvor gammel er han? Skulle tro 10 eller noe.

Anonymkode: 411bf...f76

• Liker 7
Skrevet

Hadde ikke akseptert en slik uttalelse/oppførsel. 

• Liker 4
Skrevet

Hadde sagt hadet med en gang. Snakker du med han igjen, spør han direkte hva han mente om å drepe dyret om han så det. Så blir du nok mer sikker i ditt svar.

• Liker 5
Skrevet

Hadde forlatt stedet og aldri prata med ham igjen. 

• Liker 9
Skrevet

Var han litt full? Det er fra barn og fulle folk du hører sannheten.. For all del, jeg tror ikke han er en som dreper dyr, men han er garantert ikke dyrekjær. Dårlige holdninger til dyr er en dealbreaker for min del. Styr unna!

Anonymkode: d684b...ec1

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp, for en dust om jeg får si det. Jeg hadde blitt kjempe lei meg hvis kjæresten min hadde oppført seg på den måten. Hvor gammel er han? Skulle tro 10 eller noe.

Anonymkode: 411bf...f76

43 år

Skrevet

Hadde sagt hadet og aldri snudd meg tilbake.

• Liker 3
Skrevet

Oi herregud. Kom deg unna!! Og gjerne anmelde ham? Man vet faktisk ikke om han er en person som torturerer dyr...

Anonymkode: 63d26...62d

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sagt hade, og gått min vei. 

Anonymkode: 7e8e0...f5a

Dette! Fy flate og forbanna jeg hadde blitt! Uansett hvor mye man hater dyr så går man ikke rundt og dreper dem! En så ustabil fyr ville jeg aldri gått videre med.

• Liker 1
Skrevet

Oi herregud. Kom deg unna!! Og gjerne anmelde ham? Man vet faktisk ikke om han er en person som torturerer dyr...

Anonymkode: 63d26...62d

Anmelde en mann fordi han er ufølsom på date? Ja, det var totalt usmakelig av han, men det er da vel ikke noen grunn til å gå til politiet... hva skriver du i anmeldelsen? "Mannen sa at dersom han hadde møtt en katt (eks) så hadde han drept den fordi han ikke liker den"... 

Anonymkode: 390e6...6c7

• Liker 4
Skrevet

Var det en katt? Det er enkelte folk som hater katter, har jeg merket. For en ufordragelig type. Jeg ville sagt at det var en ondskapsfull ting å si, og hadde forlatt stedet.

Anonymkode: 8ad21...d4f

• Liker 3
Skrevet

Fy faen for en drittsekk! Jeg hadde reist meg og gått og kuttet all kontakt. 

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet (endret)

*Bitch slap.*

"Lykke til med å finne deg ei dame, idiot!"

*Gå.*

Endret av Belle âme
Skrevet

Var det en katt? Det er enkelte folk som hater katter, har jeg merket. For en ufordragelig type. Jeg ville sagt at det var en ondskapsfull ting å si, og hadde forlatt stedet.

Anonymkode: 8ad21...d4f

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...