AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Hei alle kvinne og menn av kvinneguiden! Jeg ønsker å overraske kjæresten min når han kommer hjem om noen timer, noen som har forslag på noe ekstra pirrende jeg kan gjøre for han? Alle tips mottas med takk, ingenting er flaut ;-) Anonymkode: 7b7fd...765
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Dra av ham klærne og bind ham fast i senga. Gi han en fantastisk bj, men stopp hver gang han holder på å komme. Gjør dette så lenge du vil og han vil virkelig bli helt vill av orgasme når han endelig kommer. Anonymkode: 4a4c1...d43 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 Inviter søsteren din, og/eller veninna. Anonymkode: ba1ae...d37
Gjest Coolaid Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Det beste er å binde ham fast, gi ham bind for øynene. Sug, runk eller begge deler slik at han nesten kommer....som nevnt over... Så bruker du ham som puledukken din. Sett deg på ansiktet og la ham slikke deg, lenge. Når du føler deg klar for det så knuller du ham..... og er han en skikkelig lydig og grei gutt kan du tilslutt belønne ham med å la det gå for ham. Det handler like mye om hva du gjør for ham som hva han må gjøre for deg, Begge deler blir han like kåt av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå