Olava Skrevet 20. februar 2016 #21 Skrevet 20. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Vi skal få et nytt familiemedlem i huset, og sliter selvfølgelig med å finne navn. Det er en liten kleinspitz-gutt, og har tenkt litt på noen av disse navnene: - Amadeus - Mozart - Nasse - Alvin - Leo hvilket synes dere er finest til en liten pelsball? Kom gjerne med flere forslag også, om dere har noen finere navn! Anonymkode: dbeac...56c Har alltid sett for meg å ha en kleinspitz eller pomeranian ved navn Romeo men Nasse er veldig søtt da, elsker ihvertfall assossiasjonen med navnet (søte Nasse fra Ole Brumm). Ville nok gått for Amadeus eller Nasse
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #22 Skrevet 20. februar 2016 25 minutter siden, Sasandra skrev: Har alltid sett for meg å ha en kleinspitz eller pomeranian ved navn Romeo men Nasse er veldig søtt da, elsker ihvertfall assossiasjonen med navnet (søte Nasse fra Ole Brumm). Ville nok gått for Amadeus eller Nasse Romeo er skikkelig søtt! Anonymkode: dbeac...56c
Frk.Show Skrevet 20. februar 2016 #23 Skrevet 20. februar 2016 Wolfgang er jo definitivt det beste av navnene hans! Men hvorfor etter han? Noe tysk siden rasen er det? Bach, Beethoven, Frank, Berlin, Bremen, Euro, Porsche, Audi....
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #24 Skrevet 20. februar 2016 40 minutter siden, Frk.Show skrev: Wolfgang er jo definitivt det beste av navnene hans! Men hvorfor etter han? Noe tysk siden rasen er det? Bach, Beethoven, Frank, Berlin, Bremen, Euro, Porsche, Audi.... Er utrolig glad i Mozart, bare. Anonymkode: dbeac...56c
Olava Skrevet 20. februar 2016 #25 Skrevet 20. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Romeo er skikkelig søtt! Anonymkode: dbeac...56c Ja han skulle liksom være min lille Romeo drømmer fortsatt om å skaffe en hund, men foreløpig bør jeg vente noen år men anbefaler navnet.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #26 Skrevet 20. februar 2016 11 minutter siden, Sasandra skrev: Ja han skulle liksom være min lille Romeo drømmer fortsatt om å skaffe en hund, men foreløpig bør jeg vente noen år men anbefaler navnet. Skal tenke på det, utrolig vakkert! Anonymkode: dbeac...56c 1
Skywise Skrevet 21. februar 2016 #28 Skrevet 21. februar 2016 Mozart var kult, men jeg ville muligens bekymret meg litt for at han skulle leve opp til navnet og bli svært glad i å lage lyd.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #30 Skrevet 21. februar 2016 49 minutter siden, Skywise skrev: Mozart var kult, men jeg ville muligens bekymret meg litt for at han skulle leve opp til navnet og bli svært glad i å lage lyd. Hahaha, det har jeg ikke tenkt på! Anonymkode: dbeac...56c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå