Gå til innhold

Liker ikke egen kropp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de siste årene lagt på meg en del, og selv om lysten til å gå ned invekt absolutt er der mangler virkelig gjennomføringsevnen!

jeg har en flørt jeg har hatt i et halvt år, og vi har sex sammen, han sier han digger kroppen min, at han liker kraftige jenter osv. Jeg klarer ikke å slappe helt av naken sammen med han, mens han har et veldig uanstrengt forhold til kropp og nakenhet. Han liker å komme inn på badet når jeg er naken, stille seg bak meg så vi ser hverandre i speilet, stryke meg her og der og fortelle hvorfor han liker hver kroppsdel..... Han er ikke en feeder som ønsker meg tjukkere hehe!

men er det virkelig noen relativt godt trente menn som kan like en kvapsete og tjukk kropp????

Anonymkode: aee61...1df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå liker jo typen din kroppen din da. Der har du beviset.

Anonymkode: 67398...1b1

• Liker 3
Skrevet

Jeg har det på samme måte nå med en jeg holder på med. Jeg kan ikke fordra kroppen min men han sier at han elsker å tease og ta på alle kroppsdelene. 

Må virkelig strekke meg for å ikke gå inn i meg selv og være åpen og tørre å være naken, men det er verdt det til slutt. Må bare stole på han.

Anonymkode: 2adfe...d83

Skrevet

Folk generelt er altfor opphengt i hvordan de ser ut, folk flest burde heller være mer opptatt av hvordan de oppfører seg.

• Liker 3
Skrevet

Jeg trives heller ikke med kroppen min, jeg er slank men har gått ned mye i vekt og har derfor en del overskuddshud.. jeg trener iherdig på å bli tryggere med kroppen min, og kaster meg ut i situasjoner jeg egentlig ikke trives med. For ett par dager siden spurte kjæresten min om jeg ville bli med i dusje  med han, og selv om hver fiber i meg skrek nei så gjorde jeg det, og da er den baugen passert og det er mindre skummelt neste gang. Jeg vil helst ha lyset av og ikke syntes så godt men klarer å tenke det vekk og fokuserer på han i stedetfor.. og det gir meg utrolig mye.

Jeg tror absolutt veltrente menn kan like "skvalpete" damer, folk er forskjellige og i det seksuelle er det ikke bare kropp som gjelder.

Nyt det, så kommer det bedre selvbildet etterhvert 

Gjest Coolaid
Skrevet
Den 20.2.2016 at 13.46, AnonymBruker skrev:

Jeg har de siste årene lagt på meg en del, og selv om lysten til å gå ned invekt absolutt er der mangler virkelig gjennomføringsevnen!

jeg har en flørt jeg har hatt i et halvt år, og vi har sex sammen, han sier han digger kroppen min, at han liker kraftige jenter osv. Jeg klarer ikke å slappe helt av naken sammen med han, mens han har et veldig uanstrengt forhold til kropp og nakenhet. Han liker å komme inn på badet når jeg er naken, stille seg bak meg så vi ser hverandre i speilet, stryke meg her og der og fortelle hvorfor han liker hver kroppsdel..... Han er ikke en feeder som ønsker meg tjukkere hehe!

men er det virkelig noen relativt godt trente menn som kan like en kvapsete og tjukk kropp????

Jeg finner mange ulike kroppstyper, kroppsformer, vektklasser og størrelser attraktive. Kombinert med personlighet og kjennskap til personen som bor i kroppen blir jeg enda mer tiltrukket. 

Det er ikke unormalt eller uvanlig at man er tiltrukket av noen som ser ut på en annen måte enn seg selv. Det hersker en del fordommer i samfunnet vår, også her inne og også hos deg som du sikkert forstår. Man skal skamme seg over kroppen sin dersom man ikke ser slik ut som idealet. Man skal skamme seg over kjærestens kropp dersom hun/han ikke ser ut som idealet. 

Det er 100% naturlig at han digger kroppen din. Han tenner på den, han tenner på personligheten din, han tenner på det dere gjør sammen og kanskje er han også blitt glad i deg ? Whats not to like about you ? ? ? 

Dette handler ikke om "kvapsete og tjukk kropp".... dette handler om at du ikke har lært deg selv å være glad i deg selv innenfra. Klarer du det, kommer du også til å bli glad i deg selv utenpå. 

Du er mer enn god nok :)

Skrevet

Hvordan ser kroppen din ut da?

Skrevet

Så heldig du er!! Snill mann høres det ut som. :)  Misunner deg. 

Anonymkode: 18f42...436

Skrevet

Av min erfaring så liker menn mer at man er trygg på seg selv enn at man har en kropp som gjerne ikke er perfekt. Jeg har en kropp som er særdeles lite pen, og for tiden et dårlig selvbilde angående den. Det er mer drit for menn med usikre damer enn med lite fin kropp, slik jeg har forstått det.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så heldig du er!! Snill mann høres det ut som. :)  Misunner deg. 

Anonymkode: 18f42...436

Ts her: han er ikke mannen min, men en elsker.... Men det er tydelig at vi beveger oss mot noe mer 😍 Jeg er veldig glad i han! Men syntes liksom han er for god til at det ikke er no muffens!! Typisk meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...