Gå til innhold

Sex er et ork !!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har sjelden sex og det passer meg helt ypperlig :) Før skulle han ha sex 3 ganger daglig og jeg hatet det. Han er ekstremt egoist i senga og hater vorspiel. Han jokker bare på til han er ferdig. Nå har han fått problemer med potensen og jeg kunne ikke vært mer fornøyd ;) 

Anonymkode: ef442...9bd

Hvorfor er du sammen med slike mennesker?

Anonymkode: 7c681...264

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er greia på KG egentlig - uansett om kvinnen er den som vil ha mindre sex eller ha sex hver dag, så handler alle rådene om at det er hun som må jekke seg etter hans behov.

Denne dama, som høres ut som klarer seg godt med et mer normalt par ganger i uka frekvens, ja, hun må jammen bli kåtere, fantasere mer om sex, komme i stemning osv. Men for ikke mange dager siden var det ei som var kåt hver dag, og ønska seg sex daglig - mens mannen var fornøyd med par ganger i uka. Og jammen var det ramaskrik! Storforlangende kjerring som bare måtte se til å slutte å plage mannen sin! Og det har jeg i grunn litt lyst til å si til denne mannen. Han må slutte å presse på så innmari! Hun har mindre lyst, og må få tid til å bli kåt igjen mellom slagene. 

Det optimale er at en har like stor sexlyst. Men ofte er det ikke sånn, eller at den ene har mer eller mindre lyst i perioder. Helt normalt alt sammen. Men en må snakke sammen! Det er ikke ok å presse partner, og det vil gå dårlig i lengden. En føler seg utnytta. Samtidig som den som har mest lyst kan føle seg avvist, såra, og spesielt om det er kvinnen kanskje som unormal.

Men en må komme hverandre i møte. Begge må strekke seg her, og for å få det til må dere faktisk snakke sammen. Helst utenfor en setting som leder til sex, der begge er avslappa og åpne. Du bør kanskje strekke deg litt, og han bør definitivt bremse litt. Sex skal være gøy, deilig, avslapning - ikke noe en gruer seg til og prøver å unngå. <3 

Anonymkode: e6a7e...e0f

• Liker 5
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har sjelden sex og det passer meg helt ypperlig :) Før skulle han ha sex 3 ganger daglig og jeg hatet det. Han er ekstremt egoist i senga og hater vorspiel. Han jokker bare på til han er ferdig. Nå har han fått problemer med potensen og jeg kunne ikke vært mer fornøyd ;) 

Anonymkode: ef442...9bd

Hehe. Tommel opp

Anonymkode: 81d43...d55

Skrevet

Jeg syns ikke du har fått mange rettferdige svar her, Som jeg har sagt tidligere så vet jeg åssen du har det. Og det er tøft å legge sine egene behov til siden for andre hele tiden. Og skyldfølelsen man får av og avvise. Men man betaler en pris ved å si ja. Den er det ikke mange som forstår. Jeg håper du finner en løsning på dette som gjør deg godt. Jeg har selv brukt år på å få et bedre forhold sexuelt og da mener jeg ikke ved at jeg tråkker over mitt behov til å ikke ha sex hele tiden. Heller krevd tilslutt at han må roe ned hvis ikke så er det slutt. Det kan høres som for enkelte at her er jeg vanskelig for det er jo bare å gi seg hen til den stakkars karen. Men når man år etter år har lyst til å grine og gjør det innvendig for de man gjør noe man ikke vil, da er det for høy pris å betale mener jeg. Lytt til magefølelsen din, da vet du hva du må gjøre:)

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia på KG egentlig - uansett om kvinnen er den som vil ha mindre sex eller ha sex hver dag, så handler alle rådene om at det er hun som må jekke seg etter hans behov.

Denne dama, som høres ut som klarer seg godt med et mer normalt par ganger i uka frekvens, ja, hun må jammen bli kåtere, fantasere mer om sex, komme i stemning osv. Men for ikke mange dager siden var det ei som var kåt hver dag, og ønska seg sex daglig - mens mannen var fornøyd med par ganger i uka. Og jammen var det ramaskrik! Storforlangende kjerring som bare måtte se til å slutte å plage mannen sin! Og det har jeg i grunn litt lyst til å si til denne mannen. Han må slutte å presse på så innmari! Hun har mindre lyst, og må få tid til å bli kåt igjen mellom slagene. 

Det optimale er at en har like stor sexlyst. Men ofte er det ikke sånn, eller at den ene har mer eller mindre lyst i perioder. Helt normalt alt sammen. Men en må snakke sammen! Det er ikke ok å presse partner, og det vil gå dårlig i lengden. En føler seg utnytta. Samtidig som den som har mest lyst kan føle seg avvist, såra, og spesielt om det er kvinnen kanskje som unormal.

Men en må komme hverandre i møte. Begge må strekke seg her, og for å få det til må dere faktisk snakke sammen. Helst utenfor en setting som leder til sex, der begge er avslappa og åpne. Du bør kanskje strekke deg litt, og han bør definitivt bremse litt. Sex skal være gøy, deilig, avslapning - ikke noe en gruer seg til og prøver å unngå. <3 

Veldig enig!

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du sammen med slike mennesker?

Anonymkode: 7c681...264

Har du hørt?! Gubben din kom pent innpakke med ditt navn på. Heldig du

Skrevet
Den 2/20/2016 at 15.44, AnonymBruker skrev:

det at hun bruker lang tid på å komme er jo ikke hennes feil. kjøp en vibrator. 

Anonymkode: 86fdb...99b

Vibrator vil hun ikke bruke, for flau for det. Når jeg bruker mer enn 10 minutter på forspill, så blir hun fornærmet. Er det blitt så gale at kvinner automatisk tenker at menn ikke er interessert hvis ikke de ikke klarer å få orgasme på under 10 minutter? Mens når vi må ligge der nede i over 30 minutter da skal vi liksom bare godta. Har opplevd dette mange ganger.

Anonymkode: e5b85...6d9

Skrevet

Personlig så ville jeg vært mer enn fornøyd med sex max annenhver dag. Oftere enn det kan man jo ikke forvente, og man bør absolutt ikke bli såret. Men hadde jeg kun fått sex 1 gang i uken så hadde det nok slitt på forholdet til slutt ja.

Anonymkode: e5b85...6d9

Skrevet

Du er heldig ts! Her er det at han vil ha sex 2-3 ganger dag og vi har vært sammen i 5 år!

DET er slitsomt det! Heldigvis bruker han kort tid på å komme, spesielt om jeg stønner at jeg kommer fort. Så jeg er priviligert med det.

Men tenk at det egentlig er verre om han ikke hadde hatt lyst på deg? Da hadde vi følt at de ikke elsket oss lengre eller ikke tente på oss. Se positivt på det, at de begjærer oss og vil ha oss :)

Anonymkode: 0bfbe...3c0

• Liker 1
Skrevet

Skjønner deg godt. Jeg synes sex er et ork. Hva er det som egentlig er så interessant med det? Samme sak hver gang. Knaing på pupper og ekkel tunge som slafser en mellom bena. Og så den tankedøde, mekaniske pumpingen etterpå, ut og inn, inn og ut. Hjelpes. Slitsomt er det også. Og kronen på verket når en må liksomstønne og fake orgasme, slik at mannen kommer fortest mulig så en kan bli ferdig med elendigheta. 

Takke meg til en god bok i sengen, anytime.

Nei, tror ikke kvinner generelt er så interesserte i sex. Sorry gutter.... Kanskje litt for ærlig og brutal denne mandagskvelden. Mulig fordi mannen min snart kommer å legger seg.

Anonymkode: 59fd5...5af

• Liker 4
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner deg godt. Jeg synes sex er et ork. Hva er det som egentlig er så interessant med det? Samme sak hver gang. Knaing på pupper og ekkel tunge som slafser en mellom bena. Og så den tankedøde, mekaniske pumpingen etterpå, ut og inn, inn og ut. Hjelpes. Slitsomt er det også. Og kronen på verket når en må liksomstønne og fake orgasme, slik at mannen kommer fortest mulig så en kan bli ferdig med elendigheta. 

Nei, tror ikke kvinner generelt er så interesserte i sex. Sorry gutter.... Kanskje litt for ærlig og brutal denne mandagskvelden. Mulig fordi mannen min snart kommer å legger seg.

Oi, du bør vel snakke for deg selv, tenker jeg. Jeg føler i hvert fall ikke at sex er verken ork eller kjedelig i det hele tatt. For meg er det nytelse, nærhet, intimitet og bare deilig. Hvorfor har du sex når du har så aversjon mot det? Kun for at mannen skal være fornøyd? Det er jo med på å drepe alt det som kunne vært positivt ved sex for deg.

Gjest HarryDotter
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

At denne posten har høstet 3 likes sier desverre sitt.

Du skriver jo rett ut at du aldri har opplevd sex slik det skal og bør oppleves. For mennesker i en normal kjærlig og likesinnet forhold, vil sex være noe vakkert, intimt og en utrolig deilig blanding av de beste følser for hverandre og de beste kroppslige nytelsene man kan få.

Jo kvinner er som regel like gira som oss menn. Det er nok bare du som er litt i overkant i den ene grøften ;) Syntes oppriktig synd på mannen din.

Skrevet
Den 21.2.2016 at 11.11, AnonymBruker skrev:

Syns det var litt dårlig gjort av deg å si nei i går, jeg. Han hadde jo fikset vin og tente lys og vært romantisk. 

Hadde det vært at han bare hoppet på og jokket vilt og blitt ferdig hadde jeg skjønt at du hadde gått lei, men det virker ikke som det var sånn denne gangen i hvert fall. Han prøver jo. 

Dårlig gjort at du ikke ville snakke med han om det heller. 

Hvis det ikke nytter å være romantisk og å snakke om ting engang så er det større sjanse for at forholdet til slutt går ad undas. Han kommer til å finne sex andre steder, så får man da bare håpe at han finner det etter at han har gjort det slutt. 

Hvis det er sånn at du blir sliten av jobb, husarbeid, middag osv osv så må du si det til han da. At du vil være mer opplagt for sex dersom han hadde tatt noe av husarbeidet og middagslaging osv. Sånn at du kan være mer opplagt for sengekos på kvelden. Og da må du være opplagt også. 

Anonymkode: 369dc...07e

Enig at man ikke skal snu ryggen til, men at man skal kommunisere med partneren sin. Men, virkelig?! Er det dårlig gjort å si nei hvis man ikke har lyst? Han hadde jo tross alt fikset vin, tent lys og vært romantisk.. Jeg synes det er mer galskap å si ja hvis man ikke har lyst. At noen prøver å være romantisk betyr ikke at man MÅ ha sex med h*n etterpå. Dessuten kan det bli litt påtatt hvis man vet at det er med sex i tankene han gjør romantiske ting, og etterpå blir han snurt siden det ikke ble sex. "Jeg hadde jo tross alt fikset vin og tent lys, hvorfor er det ikke sex nå?! "   :rasende:

Anonymkode: c0787...57f

• Liker 1
Skrevet

jeg har akkurat samme problemet. Sliter med at han alltid vil ha sex. Han sender bilder, hinter på meldinger osv osv... Men jeg blir faktisk bare mindre og mindre intressert i sex pga det blir bare mas til slutt. Jeg synes sex skal være spennende og spontant men ikke spennende og spontant hver dag eller annen hver dag. 

Jeg sliter virkelig med og finne en løsning til dette her og  jeg har pratet med han mange ganger om det men jeg tror jeg må bare sette han med bare oss to og prate lenge sammen om det. Men han blir jo så skuffet og lei seg fordi han mener da at han gjør alt feil osv. men det er jo ikke det jeg mener. Jeg bare trenger mindre mas i hverdagen for at min hverdag skal gå opp i opp... har tross alt barn og jobb også. Og egene interesser.. Jeg har hvert på jobb i vanlig 8 timers arbeidsdag og gleder meg til å komme hjem og lage middag og spise og slappe av foran tv. Men istede så skal han ha sex. å dette er ikke en gang i uke eller 2 det er hver dag. Alltid noe nytt han prøver på.... jeg blir mindre og mindre intressert, og jeg vil ikke bli det fordi jeg Elsker å ha sex med han. Han er den beste jeg har hatt å jeg elsker han så indelig høyt. Men jeg orker ikke mas :(

Jeg vil ikke at dette skal bli problemet som breker oss...!

Anonymkode: 84045...aa2

Skrevet
Den 21.2.2016 at 23.21, AnonymBruker skrev:

Nu vel... Dette er da virkelig ting som menn også får slengt etter seg her på KG. Var en mann her for noen uker siden som ønsket råd ang. hva han skulle gjøre med det døde sexlivet han og kona (ikke) hadde. Han fikk kjeftet huden full av folk som mente at ALT var hans feil og at han egentlig burde be om skilsmisse for at kona skulle få fred. Det er bare en del av KG-(u)kulturen og det rammer begge kjønn.

Resten du skriver er jeg 100% enig i.

Anonymkode: 15821...b8c

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde spurt meg for 5 år siden så ville jeg vært helt enig med deg. Men det var før jeg oppdaget hva sex virkelig kan være. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...