AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Ok, nå har jeg oppdaget noe gøy. Har flere ganger lest her inne at menn mener vi kvinner, ikke klarer bedømme lengden på en penis. Vel, for min del stemmer det virkelig. Har møtt en mann for en tid siden, og i går hadde vi sex for første gang. Før han har det vært store, solide og tykke staker på de jeg har vært med. Denne mannen har en på 12 cm, men når jeg skulle tippe(ja, barnslig, jeg vet, men ble en del av samtalen) var jeg sikker på at den var 16-17 cm! Vi hadde fantastisk sex, faktisk den beste første sexen jeg har hatt! Hurra for peniser som ikke er så store, jeg har gått glipp av en del i mitt 30 år lange liv! Anonymkode: 0b06e...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Hvordan får du målt da? Måle diskret med hånden og senere linjal langs hånden eller gjør du det synlig og med linjal på penisen hans? Vil også starte å måle men passer seg vel ikke å spørre rett ut? Evn hvordan si det? Anonymkode: 6bdad...08d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Jeg sa at den var utrolig fin og hadde en perfekt bøy, da takket han, men sa at den dessverre ikke var så stor. Jeg spurte selvsagt hvor mange centimeter den var siden han sa det. :-) Den gjorde i hvert fall meg veldig fornøyd. :-) Har liksom alltid tenkt at 12 cm måtte være lite, noe som så absolutt ikke stemte for meg! Jeg er glad! Anonymkode: 0b06e...4e8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 G-punktet er vel ca 4-5'cm inn, så 12 cm er mer enn nok for de fleste. Litt tykkelse er vel viktigst,mi alle fall at den ikke er veldig tynn. Anonymkode: 4e5fd...42c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #5 Skrevet 20. februar 2016 Å bedømme en pebis når man er høy på feromoner er jo ikke akkurat objektiv vurdering! Kom tilbake etter 5 år med samme mann, så får vi se Anonymkode: c508a...6c9
Saraby Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. -Saraby, mod.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #7 Skrevet 20. februar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Å bedømme en pebis når man er høy på feromoner er jo ikke akkurat objektiv vurdering! Kom tilbake etter 5 år med samme mann, så får vi se Anonymkode: c508a...6c9 Tror du tar feil, og dessuten er du en gledesdreper. Anonymkode: 0b06e...4e8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå