Gå til innhold

Diskfragmenteringen blir aldri ferdig


Melissa Gioberti

Anbefalte innlegg

Hva skjer her'a??!

Startet diskfragmentering av stasjon C for første gang på over 3 år, og maskinen holder på med dette i 3 døgn.

PC'n klarte opp til 70 % men etter så mange døgn måtte jeg la den stakkars bærbare maskinen få hvile!

Hvorfor blir den ikke ferdig på maks. 1 døgn?

Er det riktig å la maskinen jobbe med dette dag og natt i en hel uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ikke kjøre noenting av programmer mens du gjør dette. Da stopper den. Deaktiver alt som kan deaktiveres. Så burde det gå.

Inkludert skjermsparere og de tingene der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærbare pc'er kan stå på hele tiden de..gjør ingenting. La den stå helt til den blir ferdig. Også defragmenterer du pc'en oftere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...så får jeg vel gjøre det. Takk for tipsene.

Men da får jeg faktisk ikke brukt PC på over 4 døgn. Det er ganske vanskelig å ikke bruke den på så lang tid. For en treg maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, begynner den på nytt nå da? Jeg mener... hvis den har gått en stund, så har den vel defrag. ganske mange filer allerede, og da skal du vel bare vente på at den skal defrag resten... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller du kan laste ned Diskeeper Lite som er gratis og gjør hele prosessen på maks 45min (5-10 hvis du gjør det regelmessig).

Jeg hadde store problemer med defragmentering helt til jeg begynte å bruke dette. Helt uvurderlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan laste ned Diskeeper Lite som er gratis og gjør hele prosessen på maks 45min (5-10 hvis du gjør det regelmessig).

Dette høres jo helt fantastisk ut! :-) Har du en link hvor en kan laste ned dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...