Gå til innhold

Sex uten orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt orgasme på 15 år. Kan få til ereksjon, men ikke orgasme. Dette etter et par operasjoner. Det første for 15 år's siden. Nå må det sies at leg har hatt et godt sexuelt forhold. Tross alt. Det viktigste for meg er å gi min samboer orgasme. Føler meg god etter dette. Er det noen andre som har lignende problemer. Eller en mann som har dette. Og finnes det noen triks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bedre en å ikke ha sex da... Men jeg tror jeg ville fått abstinenser om jeg aldri hadde fått orgasme. Har skjedd flere ganger jeg ikke har klart å komme, men det hører til unntakene, og da er det helt ok.

Anonymkode: 33105...7b6

Skrevet

Om du ikke har fått det på femten år vil jeg si det beste er å ta en tur til legen for å finne ut om du har noen unormale hormon verdier eller andre fysiske miskoblinger, og om det ikke ligger der oppsøk evn sexolog. Ønsker deg lykke til :) 

Skrevet

Har faktisk aldri skjedd meg at jeg ikke får orgasme, så vet ikke hvordan det er å ikke få. 

Hør med en lege/sexolog hvis det plager deg.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg har aldri opplevd det som ett langvarig problem nei. Men har jo hatt sex uten å få orgasme og det gjør meg ingenting.

Jeg vet ikke hvordan andre menn føler det, men for meg er det selve sexen som er det beste. Det er tankene og det visuelle...lukt og hørsel som er i full gir! Følsen i kroppen ved hvert dytt....Vanskelig å forklare. Ja orgasmen er dritdeilig! Men sex uten er så utrolig godt i seg selv at for meg er det ikke ett jag mot de få sekundene.

Skrevet
8 timer siden, HarryDotter skrev:

Jeg har aldri opplevd det som ett langvarig problem nei. Men har jo hatt sex uten å få orgasme og det gjør meg ingenting.

Jeg vet ikke hvordan andre menn føler det, men for meg er det selve sexen som er det beste. Det er tankene og det visuelle...lukt og hørsel som er i full gir! Følsen i kroppen ved hvert dytt....Vanskelig å forklare. Ja orgasmen er dritdeilig! Men sex uten er så utrolig godt i seg selv at for meg er det ikke ett jag mot de få sekundene.

Dette var fint å høre. Jeg er helt enig. Det er jo all spenningen og følingen før selve akten som betyr noe. Ikke bare et kort knull. Mest av alt at din partner har det godt sammen med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...