AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Hei hei:-) er ferdig i dag med en selexid kur for urinveisinfeksjon. Jeg hadde en rafting urinveisinfeksjon, hvor jeg tisset blod.og følte blæren ville vrenge seg mot slutten når jeg hadde tisset..dette gav seg fort etter jeg begynte på kuren. Men føler fortsatt et ubehag rundt blære og urinrør,kan symptomer henge i en stund etter behandlet uiv? Dagen etter jeg begynte på selexid, klødde jeg veldig i urinrør,kan d være for at det leger seg? Det jeg egentlig vil ha svar på er at om d er normalt å fortsatt ha ubehag etter endt kur? Anonymkode: d380f...93b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Virkelig ingen? Anonymkode: d380f...93b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Hvor lang er kuren du har hatt? Jeg mener at jeg noen ganger på Selexid måtte forlenge kuren med noen dager for å helt bli kvitt infeksjonen. Du bør levere urinprøve hos lege over helgen for å sjekke at urinen er bakteriefri. Anonymkode: f255a...e16
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Det er vanlig å levere urinprøve etter endt kur for å få undersøkt at elendigheten er kurert med kuren. Anonymkode: 0f5b2...e4c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Jeg hadde noen symptomer etter ferdig kur, men ny urinprøve viste ingen infeksjon. Så det kan nok henge litt igjen. Men ta en ny test for å få skikkelig svar! Anonymkode: e8fd3...435
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang er kuren du har hatt? Jeg mener at jeg noen ganger på Selexid måtte forlenge kuren med noen dager for å helt bli kvitt infeksjonen. Du bør levere urinprøve hos lege over helgen for å sjekke at urinen er bakteriefri. Anonymkode: f255a...e16 Jeg har gått 6 dager på kur selexid. 400 mg 3 ganger daglig:-) Anonymkode: d380f...93b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde noen symptomer etter ferdig kur, men ny urinprøve viste ingen infeksjon. Så det kan nok henge litt igjen. Men ta en ny test for å få skikkelig svar! Anonymkode: e8fd3...435 Hvilke symptomer hadde du? Anonymkode: d380f...93b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå