AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Jeg er blodgiver, og fikk i går telefon om at mitt blod hadde kryssreagert. Hun som ringte sa at det var svært sjeldent at dette skjedde, og at dem var nesten var sikre på at det var negativt. Noen her som kan forklare hva dette innebærer? Fikk lite informasjon...:( Anonymkode: 2c518...8cf
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Relevant; mann eller kvinne? Blodtype og Rh +/÷? Gravid tidligere? Anonymkode: 84f34...585
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er blodgiver, og fikk i går telefon om at mitt blod hadde kryssreagert. Hun som ringte sa at det var svært sjeldent at dette skjedde, og at dem var nesten var sikre på at det var negativt. Noen her som kan forklare hva dette innebærer? Fikk lite informasjon...:( Anonymkode: 2c518...8cf Anbefaler deg å ringe til fastlegen din og høre om h*n kan se på papirene. Fikk en gang telefon fra blodbanken med beskjed om at noe var galt med blodet mitt og jeg ikke kunne gi mer, men fikk ikke noe mer info. Så da fikk jeg sendt over papirene til legen min slik at han fikk gå gjennom de og forklare meg hva som var galt. Anonymkode: 6f69f...97c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Relevant; mann eller kvinne? Blodtype og Rh +/÷? Gravid tidligere? Anonymkode: 84f34...585 Kvinne. Blodtype A Rh (D) +pos. Aldri gravid tidligere.. Er 21 år.. Anonymkode: 2c518...8cf
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler deg å ringe til fastlegen din og høre om h*n kan se på papirene. Fikk en gang telefon fra blodbanken med beskjed om at noe var galt med blodet mitt og jeg ikke kunne gi mer, men fikk ikke noe mer info. Så da fikk jeg sendt over papirene til legen min slik at han fikk gå gjennom de og forklare meg hva som var galt. Anonymkode: 6f69f...97c Ble heldigvis ringt for og ta en ny blodprøve.. Ble du ikke oppfulgt? Anonymkode: 2c518...8cf
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Uten å være hundre prosent sikker, så vil jeg tro at en av mottakerne av ditt blod har reagert på blodet og at de dermed mistenker at du har antistoffer i blodet som gjør deg uegnet som blodtiver. Anonymkode: d7437...e88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå