Gå til innhold

Gjesteinnlegg


~Viva~

Har du postet gjestinnlegg etter at du registrerte deg?  

  1. 1. Har du postet gjestinnlegg etter at du registrerte deg?

    • Nei
      9
    • Ja, fordi temaet var spesielt følsomt
      11
    • Ja, fordi jeg ville lage litt bråk
      1


Anbefalte innlegg

Har du som fast bruker skrevet innlegg som gjest fordi du av en eller annen grunn ikke ønsket at de som leste skulle vite hvem du var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fighter

Har gjort det et par ganger for veldig lenge siden. Gjør det ikke nå. Før var jeg redd folk skulle finne ut av hvem jeg var, men det er jeg ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har postet to innlegg som gjest etter at jeg registrerte meg, det ene fordi jeg hadde glemt å logge meg inn, og det andre for å fortelle at jeg hadde glemt å logge meg inn...

Det kan hende det er noen som dumper innom her og kanskje kjenner meg igjen tilogmed. Men, jeg skriver ting jeg står for, og det flaue lar jeg være, så jeg skriver under mitt nick, jeg... Tror egentlig ikke det er noen som vet hvem jeg er i RL... Selv om jeg har et ganske gjenkjennelig nick blant de som kjenner meg, så de hadde sikkert funnet innlegg fra meg hvis de ville.

...men så spørs det hvor interessant folk rundt meg syns det er å bruke tida på å søke etter hva jeg har skrevet om på nettet...

Men, for all del...det er helt greit for meg at folk skriver som gjest. Det hadde bare vært greit om man i en tråd hadde skrevet et eller annet nick/navn som kunne identifisert den personen akkurat i den tråden - ikke noe som henger ved hele tiden - som det blir med oss som er registrerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, selvfølgelig.

Som registrert KG-bruker er man ikke forpliktet til å være tro mot brukerne og forumet som i et ekteskap eller som nonner i et kloster er mot de høyere makter.

En sjelden gang er det gøy å delta i alt fra penis-debatter til andre tema som gjest. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt inn under anonym eller gjest ja. Bruker blant annet eget bilde som avatar, og noen ganger har jeg ikke lyst til at følsomme temaer skal kunne kobles til meg.

Har ikke så mye til overs for folk som ikke oppfører seg bare fordi de er "gjest" eller anonym, en skal stå for det en sier, og ikke gjemme seg bak en skjerm og si "hva f*** en vil".

Følg Kardemommeloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt inn innlegg som gjest, men bare når det gjelder følsomme temaer. noen ganger glemmer jeg å logge meg selv inn også, og da gidder jeg ikke poste på nytt bare for å rette på at det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...