Gå til innhold

Burde alle her på KG ha et brukernavn?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg vet ikke om dette er postet på riktig sted - men jeg lurer på om det er flere som er enige i at man burde ha et brukernavn for å skrive inn her på KG? For det første fordi gjester ofte skriver useriøse innlegg og fordi det ofte er så mange gjester at man ikke vet hvem man snakker til. Er jo lettere når man har et fast navn å sikte til for da vet man hvem man snakker til - mener jeg :)

Men er jo samtidig en fordel med å være gjest og det er at absolutt ingen her inne aner hvem denne gjesten er og man kan skrive hva man vil av private ting uten å bli gjenkjent.

Jeg vet at det er endel andre forum som krever innlogging med brukernavn.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er helt ok med gjester. noen ganger kan jeg bli drittlei av tåpelige utsagn og skittkasting, men så er det greit å ha den friheten å være gjest av og til. ikke for å poste tulleinnlegg, men andre ting som jeg ikke vil sette brukernavnet mitt under. denne diskusjonen har derimot vært oppe tusen ganger før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns ikkje alle skal måtte ha et brukernavn.

Selfølgelig er det utrulig irriterande med alle gjestane som sleng drit, men eg syns det er viktig at faste brukarar kan vere heilt anonyme ein gang i blant om dei føler for det. Pluss at her faktisk er en god porsjon gjestar som har noko fornuftig å komme med.

Syns heller IP-adressa til dei "verste" gjestane burde bli blokka for en periode. Altså at dei kun kan lese på KG, men ikkje skrive i f.eks 1 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
denne diskusjonen har derimot vært oppe tusen ganger før.

Det har jeg ikke fått med meg. Kanskje noen kan gi meg en link så kan jeg lese den isteden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er for at gjester skal kunne poste i forumet, men foretrekker at jeg har et nick å knytte til alle innleggene. Litt forvirrende i debatter der en ikke aner om det er fire eller fem eller ti forskjellige mennesker som egentlig diskuterer.

Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor noen som er faste gjester likevel, ikke ønsker å registrere seg. Det er da fort gjort og ikke noe som burde kreve lang tids overveielse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor noen som er faste gjester likevel, ikke ønsker å registrere seg. Det er da fort gjort og ikke noe som burde kreve lang tids overveielse.

Jeg har stussa litt over det jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting som Mylian er inne på, er at gjesteposting også gir oss registrerte brukere muligheten til å spørre om ting vi ikke ville spurt om under vårt vanlige nick. Selv har jeg ikke det behovet, men mange andre her inne kjenner hverandre og en ser jo stadig vekk at noen velger å starte følsomme temaer som "fast bruker, ikke innlogget" og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? Jeg ser sjeldent useriøse innlegg fra gjester her.

Jeg ser derimot like mange useriøse innlegg og tråder fra de med registrerte navn som fra gjester.

Jeg synes ikke noe om tvang og ekskludering.

KG er da fint som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...