Rosaboble15 Skrevet 18. februar 2016 #1 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg har en gammel bil (21 år) som jeg har kjøpt mange nye deler til i det siste. Bensintank, eksosrør, dynamo, batteri, motor til vindusvisker, bensinpumpe og bensinfilter. Nå har det kommet opp to nye, alvorlige feil med bilen, så jeg har tenkt til å levere den hos bilopphuggeren. Disse nye delene jeg har byttet, kan jeg selge de til noen for å tjene litt ekstra, eller er det bare å levere dem med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 18. februar 2016 #2 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Det er helt opptil deg selv. Hvis du gidder å demontere og annonsere det for salg kan det være lettjente penger hvis det er en modell det fortsatt går mange av på veien. Når det gjelder innlevering av bil til hugger behøver du egentlig ikke levere inn mer enn selve chassiet eller chassinr, du kan egentlig ribbe hele bilen for deler hvis du vil selge resten av delene selv. Personlig ville jeg i hvertfall tatt ut batteri, dynamo og bensinpumpe da det gjerne er universaldeler som kan brukes av deg selv eller selges videre. Endret 18. februar 2016 av Aule 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Del Skrevet 18. februar 2016 du kan annonsere under bildeler på finn.no. Så kan folk komme selv og demontere. Husk da at bilen, eller restene, ikke blir kjørbar til huggeren. Så du må ha den på henger. Anonymkode: 3cb0c...d0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå