Gå til innhold

Beste tacokrydder

Hvilket tacokrydder er best?  

20 stemmer

1. 1. Hvilket er best?

• Santa Maria
      9
    • Odel Paso
      4
    • Annet merke (spesifiser i tråden)
      6
    • De er like gode
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjemmelaget! 

Ellers så smaker jeg egentlig ikke særlig forskjell på de fra butikken. De smaker salt og taco alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 19.2.2016 at 19.41, Whoops skrev:

Jeg takler ikke tacokrydder i poser fra butikken, selv om jeg liker taco. Altfor mye salt for meg. Enig i at kanjenne, spisskummin, hvitløk (helst fersk og hakket) og paprika er mye bedre. Hiver gjerne oppi litt annet også. F.eks synes jeg at hakket chilipepper er bedre enn kajenne i pulverform. Alt som IKKE er pulver er godt. Utenom spisskummin kanskje.

Det er fordi du bruker hele posen! Bruk halve, så skal du nok se det fort blir mye bedre :) 

Skrevet
3 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Det er fordi du bruker hele posen! Bruk halve, så skal du nok se det fort blir mye bedre :) 

Enig, det gjør jeg også, ellers blir det for salt. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet (endret)
14 minutter siden, Yvonne skrev:

Enig, det gjør jeg også, ellers blir det for salt. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lol wut? Dere er jo ikke riktig satt sammen. Jeg bruker hele posen og attpåtil salter jeg etterpå. Dess mer salt dess større utskillelse av dopamin i hjernestammen, og det er jo det som er rosinen i pølsa når man først trykker i seg masseprodusert og kreftfremkallende junkfood. En gang puttet jeg også smurfedrops og smørbukk oppi panna slik at dopamin utskillelsen skulle bli desto høyere, men da ble det så mye at jeg begynte å fråde etterpå.

Men ja, lær dere litt grunnleggende biokjemi før dere lager mat neste gang folkens.

Endret av MinnisMus
Skrevet
2 minutter siden, MinnisMus skrev:

Lol wut? Dere er jo ikke riktig satt sammen. Jeg bruker hele posen og attpåtil salter jeg etterpå. Dess mer salt dess større utskillelse av dopamin i hjernestammen, og det er jo det som er rosinen i pølsa når man først trykker i seg masseprodusert og kreftfremkallende junkfood. En gang puttet jeg også smurfedrops og smørbukk oppi panna slik at dopamin utskillelsen skulle bli desto høyere, men da ble det så mye at jeg begynte å fråde etterpå.

Men ja, lær dere litt grunnleggende biokjemi før dere lager mat neste gang folkens.

Som at salt gjør meg tørst?

Anonymkode: 2bed6...bfb

Skrevet
7 timer siden, Beeblebrox skrev:

Hele posen er uaktuelt og ren galskap. Om jeg bruker posekrydder er det et par spiseskjeer. Det er et eller annet som jeg ikke talker i krydderet, mest sannsynlig saltet, sammen med den overdrevne texmex smaken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...