Gå til innhold

Rollespill

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et enkelt spørsmål til både menn og kvinner der ute; hva synes dere om rollespill? Og hva er det beste rollespillet du har hatt?

Anonymkode: 423b7...e1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, for en nerd jeg er, trodde dere mente sånn vanlig rollespill... Fikk ikke med meg at tråden lå i seksualitet... 

Anonymkode: f24c0...67f

• Liker 3
Gjest Sheerios
Skrevet

Helt greit. Det beste var når hun var politi og jeg var fange. For ei streng politikvinne! Det merkeligste var når jeg var dame og hun var mann. Merkelig på en god måte. Hadde det jo moro.

Skrevet

Stor fan. Naiv elev og lærer med ekstraservice er favoritten akkurat nå. Jeg er litt klein i det, men kjæresten min er dritgod. Kan lett bli veldig kleint med rollespill, men når det funker (=du har det med rett person) så funker det! 

Anonymkode: 6536e...bb7

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stor fan. Naiv elev og lærer med ekstraservice er favoritten akkurat nå. Jeg er litt klein i det, men kjæresten min er dritgod. Kan lett bli veldig kleint med rollespill, men når det funker (=du har det med rett person) så funker det! 

Anonymkode: 6536e...bb7

det samme rollespillet er godt likt her også! Kjæresten er ofte gira på å være den "litt eldre" læreren, og jeg eleven som vil gjøre hva som helst for en bedre karakter :P:laugh: ah digger det

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

det samme rollespillet er godt likt her også! Kjæresten er ofte gira på å være den "litt eldre" læreren, og jeg eleven som vil gjøre hva som helst for en bedre karakter :P:laugh: ah digger det

That akward moment when you dont get better grades ;)

Skrevet

Ikke helt rollespill forsåvidt, men mannen min er så striglet på jobb og i det vanlige at når han tar på seg treningstøy for å spille fotball med gutta, eller basket, så tenner det meg. Han blir plutselig en annen mann liksom. Så vi har ofte sex når han kommer hjem igjen fra trening og jeg liker at han beholder noe av klærne på.

Anonymkode: 1a450...5c9

• Liker 1
Skrevet

Redd kvinne og kåt innbruddstyv :)

Anonymkode: b0ca1...e08

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt rollespill forsåvidt, men mannen min er så striglet på jobb og i det vanlige at når han tar på seg treningstøy for å spille fotball med gutta, eller basket, så tenner det meg. Han blir plutselig en annen mann liksom. Så vi har ofte sex når han kommer hjem igjen fra trening og jeg liker at han beholder noe av klærne på.

Anonymkode: 1a450...5c9

Jepp det er sexy med rumpeluktsvette :)

Anonymkode: 76ad4...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...