AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Hei, jeg tror jeg har fått sopp i underlivet, men jeg er ikke sikker for dette er eventuelt første gang. Søndagen som var hadde jeg og kjæresten min sex og det var vondt, det svei litt, og ikke bare ved inngangen - men også inni kjeden. Vi har ikke hatt sex siden. På mandag og tirsdag merket jeg litt kløe, men har ikke lagt noe mer merke til det siden tirsdag, men jeg har mer utflod enn før og det er ganske hvitt men uten klumper. Disse spørsmålene stiller jeg til dere som har hatt dette før: - tror dere det er underlivssopp? - har informert kjæresten om at jeg tror jeg har det, kan han ha blitt smittet? Anonymkode: a287c...f8b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Første gang man mistenker sopp skal man oppsøke lege. Anonymkode: 28296...dc0
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 Tror ikke det er så stor sjangs for å smitte. Viss du ikke vet om du har det eller ikke, så må du dra til legen. Anonymkode: 10b1b...ba8
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #5 Skrevet 18. februar 2016 Jeg ville kjøpt en kombipakning med Canesten eller pevaryl. Altså både vaginaltablett og krem. Hjelper det,mer det trolig sopp. Hjelper det ikke, bør du utelukke kjønnssykdom og bakteriell vaginose. kjæresten din bør også bruke kremen,mfor det kan smitte. Anonymkode: f3dd0...b29
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #6 Skrevet 18. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: - tror dere det er underlivssopp? - har informert kjæresten om at jeg tror jeg har det, kan han ha blitt smittet? Høres ut som sopp. Du kan kjøpe reseptfri behandling på apoteket. Kjæresten din kan smøre seg med samme krem. Anonymkode: 393ee...eed
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #7 Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Viss du ikke vet om du har det eller ikke, så må du dra til legen. Neida, er bare å behandle seg selv. Skulle det ikke hjelpe kan hun dra til legen. Anonymkode: 393ee...eed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå