AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Hei! Har i ca 2. uker hatt merkbare smerter i korsryggen, og ble satt opp til MR i slutten av mars. Har vært helt OK å leve med, har bare ikke klart å bøye meg eller slikt. Har de siste par dagene begynt å miste følelsen bak låret, og det stråler ned til kneet. Idag er det så ille at jeg nesten ikke klarer å sitte, og jeg klarer heller ikke kontrollere blæra mi. Jeg "skvetter" litt til tider, og jeg har null kontroll føler jeg. Hva kan det være? Anonymkode: 8bcc4...6c7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Høres ut som en prolaps. Når du ikke kan kontrollere blæra skal du til legen med en gang! Ring legevakten og hør med dem. Anonymkode: 1dcf0...bde 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en prolaps. Når du ikke kan kontrollere blæra skal du til legen med en gang! Ring legevakten og hør med dem. Anonymkode: 1dcf0...bde Er kun 17 år, så håper ikke på at det er prolaps! Anonymkode: 8bcc4...6c7
Sugerøret Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har i ca 2. uker hatt merkbare smerter i korsryggen, og ble satt opp til MR i slutten av mars. Har vært helt OK å leve med, har bare ikke klart å bøye meg eller slikt. Har de siste par dagene begynt å miste følelsen bak låret, og det stråler ned til kneet. Idag er det så ille at jeg nesten ikke klarer å sitte, og jeg klarer heller ikke kontrollere blæra mi. Jeg "skvetter" litt til tider, og jeg har null kontroll føler jeg. Hva kan det være? Anonymkode: 8bcc4...6c7 Når man har dårlig /mistet kontroll på blær/tarm,da skal du kontakte lege Jeg har selv hatt mange prolapser,dessverre så har det ikke så mye med alder å gjøre :/ Vær så snill og ring lege! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå