fishy Skrevet 18. februar 2016 #1 Del Skrevet 18. februar 2016 Hei! Føler tiden er inne for å opprette min egen dagbok, slik at jeg har noen å dele sorger og gleder med i tillegg til noe jeg kan se tilbake på. Graviditeten var ikke planlagt, men etter mye fram og tilbake har vi bestemt oss for å beholde den lille. Fikk positiv test tidlig januar, og trodde egentlig ikke mine egne øyne. Ettersom jeg har gått på prevensjon, så er det ikke så enkelt å kartlegge hvor langt i graviditeten jeg er, men JM regner med 12 uker. Skal derfor til tidlig UL om et par uker. Har hatt en del symptomer i ukene som har vært, men det er ikke før de siste to ukene at kvalmen meldte sin ankomst.. Det er helt forferdelig Spesielt ille er det i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fishy Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #2 Del Skrevet 18. februar 2016 Glemte å legge til at dette er min første! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fishy Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg er også litt misfornøyd med jordmor, og lurer på hvordan man eventuelt kan bytte? Føler hun kanskje er litt gammeldags i forhold til meg. Noen som har noen erfaringer her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 27. mars 2016 #4 Del Skrevet 27. mars 2016 Den 17.2.2016 at 16.36, fishy skrev: Hei! Føler tiden er inne for å opprette min egen dagbok, slik at jeg har noen å dele sorger og gleder med i tillegg til noe jeg kan se tilbake på. Graviditeten var ikke planlagt, men etter mye fram og tilbake har vi bestemt oss for å beholde den lille. Fikk positiv test tidlig januar, og trodde egentlig ikke mine egne øyne. Ettersom jeg har gått på prevensjon, så er det ikke så enkelt å kartlegge hvor langt i graviditeten jeg er, men JM regner med 12 uker. Skal derfor til tidlig UL om et par uker. Har hatt en del symptomer i ukene som har vært, men det er ikke før de siste to ukene at kvalmen meldte sin ankomst.. Det er helt forferdelig Spesielt ille er det i dag.. Titter innom på leting etter andre som er førstegangsgravide. Håper alt er bra og at formen er på topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå