fishy Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Hei! Føler tiden er inne for å opprette min egen dagbok, slik at jeg har noen å dele sorger og gleder med i tillegg til noe jeg kan se tilbake på. Graviditeten var ikke planlagt, men etter mye fram og tilbake har vi bestemt oss for å beholde den lille. Fikk positiv test tidlig januar, og trodde egentlig ikke mine egne øyne. Ettersom jeg har gått på prevensjon, så er det ikke så enkelt å kartlegge hvor langt i graviditeten jeg er, men JM regner med 12 uker. Skal derfor til tidlig UL om et par uker. Har hatt en del symptomer i ukene som har vært, men det er ikke før de siste to ukene at kvalmen meldte sin ankomst.. Det er helt forferdelig Spesielt ille er det i dag..
fishy Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2016 Glemte å legge til at dette er min første!
fishy Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2016 Jeg er også litt misfornøyd med jordmor, og lurer på hvordan man eventuelt kan bytte? Føler hun kanskje er litt gammeldags i forhold til meg. Noen som har noen erfaringer her?
Gjest Sunhands Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 Den 17.2.2016 at 16.36, fishy skrev: Hei! Føler tiden er inne for å opprette min egen dagbok, slik at jeg har noen å dele sorger og gleder med i tillegg til noe jeg kan se tilbake på. Graviditeten var ikke planlagt, men etter mye fram og tilbake har vi bestemt oss for å beholde den lille. Fikk positiv test tidlig januar, og trodde egentlig ikke mine egne øyne. Ettersom jeg har gått på prevensjon, så er det ikke så enkelt å kartlegge hvor langt i graviditeten jeg er, men JM regner med 12 uker. Skal derfor til tidlig UL om et par uker. Har hatt en del symptomer i ukene som har vært, men det er ikke før de siste to ukene at kvalmen meldte sin ankomst.. Det er helt forferdelig Spesielt ille er det i dag.. Titter innom på leting etter andre som er førstegangsgravide. Håper alt er bra og at formen er på topp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå