AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Jeg er ei jente i tidlig tjue-årene som tror jeg er lesbisk. Jeg har alltid trodd jeg var bifil, riktignok aldri fått muligheten til å ha sex med ei jente men kjent både seksuell og følelsesmessig tiltrekning til jenter. I det siste har jeg ikke klart å bli våt sammen med gutter. I tillegg føles det utrolig feil og "rart" å kjenne penisen hans penetrere inn og ut av meg. Jeg kan ta meg selv i å tenke på jenter under sexen. Nå når jeg sitter her og skal prøve å forestille meg sex og romantikk med menn eller kvinner, så er det uten tvil kvinner som taler til meg. Noen som har vært i lignende situasjon? Er dette bare en fase? Eller kan det faktisk hende at jeg er lesbisk? Anonymkode: 66c2a...34c 1
LiseOslo Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Det er vanskelig å si om du er det ene eller andre. Det kan bare være en fase, eller det kan være at faktisk er lesbisk. For meg så høres det mest ut som du faktisk er lesbisk, i et hvertfall at du har behov for å utforske det nærmere. Det er jo ikke noe i veien å prøve det ut? Hvis du går inn i et forhold til ei jente og det tenner og gir deg mer enn å være sammen med gutter så er vel saken ganske klar?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 4 minutter siden, LiseOslo skrev: Det er vanskelig å si om du er det ene eller andre. Det kan bare være en fase, eller det kan være at faktisk er lesbisk. For meg så høres det mest ut som du faktisk er lesbisk, i et hvertfall at du har behov for å utforske det nærmere. Det er jo ikke noe i veien å prøve det ut? Hvis du går inn i et forhold til ei jente og det tenner og gir deg mer enn å være sammen med gutter så er vel saken ganske klar? Tusen takk for svar. Føler meg rådvill for tiden. Det hadde vært fint å få prøvd det ut. Men hvor og hvordan starter jeg? TS Anonymkode: 66c2a...34c
LiseOslo Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Føler meg rådvill for tiden. Det hadde vært fint å få prøvd det ut. Men hvor og hvordan starter jeg? TS Anonymkode: 66c2a...34c Egentlig det samme som når du skal finne deg en gutt, og selvfølgelig avhengig om du bare ønsker sex eller et forhold. Prøv på byen, Tinder, Gaysir, Nakenprat etc
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #5 Skrevet 18. februar 2016 Kan hende du er lesbisk, kan hende du bare har lest for mye feministisk litteratur. Er vel bare å prøve? Anonymkode: 4299e...1a7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Er i samme situasjon som deg ts og vet heller ikke helt hvor jeg skal starte.. Vil utforske men ikke at noen kjente skal vite om det i tilfelle jeg ikke er lesbisk allikevel Anonymkode: 1510f...bd9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 Gå på homseklubb! Anonymkode: d406c...b63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå