Gjest førstedamen Skrevet 19. februar 2016 #21 Skrevet 19. februar 2016 Hatt storytel lenge og elsker det! Absolutt verdt pengene da jeg bruker den før jeg legger meg hver eneste kveld.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #22 Skrevet 26. desember 2017 Hva liker dere best sv Fabel og Storytel? Enig i at prisen er altfor dyr. Dessverre. Anonymkode: acbdc...157
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #23 Skrevet 26. desember 2017 Burde ha kostet rundt en hundrelapp som sportify og netflix klarer. Når det blir prisen så skal jeg gjerne ha konto der. Anonymkode: 91a5e...749 1
tirben Skrevet 26. desember 2017 #24 Skrevet 26. desember 2017 Jeg liker Storytel veldig gody. Synes de har godt utvalg av bøker. For meg spiller det ingen rolle om bøkene blir opplest på norsk, svensk eller engelsk. Det som er viktigst er om oppleseren er god. Synes ofte bøkene er bedre opplest på svensk og engelsk enn norsk. Begynte med et prøveabonnement da vi skulle på ferie. Veldig praktisk å slippe å drasse med bøker på reise. Kunne sitte på fly å lytte, ligge på stranda, ligge på hotellrom som ofte har dårlig leselys. Etter ferien var jeg hektet. Har helt sluttet å lese bøker, bare lytter nå.
Polly Ester Skrevet 27. desember 2017 #25 Skrevet 27. desember 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Burde ha kostet rundt en hundrelapp som sportify og netflix klarer. Når det blir prisen så skal jeg gjerne ha konto der. Anonymkode: 91a5e...749 Det beste hadde vært om de hadde hatt flere abonnement å velge mellom. Ett eller to billigere alternativer for de som leser/hører lite og for de som leser/hører mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå