Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #1 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg blir litt oppgitt over en del mennesker som skal være så krampeaktig moderne. Man skal være trendy, må vite! Jeg synes det heller vitner om dårlig ryggrad å ikke tørre å ha egne meninger.
Gjest Starya Skrevet 15. oktober 2004 #2 Skrevet 15. oktober 2004 Hva definerer du som tradisjonelle/trendy meninger, da?
Wayah Skrevet 15. oktober 2004 #3 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg er meg selv! "Moderne" og "trendy" kjøkken for eksempel - jeeeez! :o Noe så absolutt ikke meg! Og sterile stuer med hvite vegger og børstet metall/snåle former på møbler osv. Ikke i mitt hus nei! Derimot er jeg veldig moderne når det kommer til teknologi(det synes jeg er moro), jeg har beholdt pikenavnet mitt, han skal vaske opp når jeg lager mat(likestilling). Mote følger jeg når den passer meg. Tror egentlig de fleste er sånn, men noen håpløse tilfeller finnes så absolutt. Det er ikke noe point i å irritere seg over det, da har en fritidsproblemer.
Melissa Gioberti Skrevet 15. oktober 2004 #4 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg blir litt oppgitt over en del mennesker som skal være så krampeaktig moderne. Man skal være trendy' date=' må vite! Jeg synes det heller vitner om dårlig ryggrad å ikke tørre å ha egne meninger.[/quote'] Det hadde vært greiere om du hadde noen eksempler å vise til. Kanskje du til og med kunne være mer konkret?
kjellebassen Skrevet 16. oktober 2004 #5 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg er overhodet ikke trendy selv, ihvertfall ikke hvis det er snakk om klær eller look. Faktisk er jeg ganske kjedelig i klesveien og bruker for det meste olabukser og skjorte og svarte sko. Ellers elsker jeg å gå i dress. En føler seg liksom litt "ovenpå" når en har på seg dress. Skal jeg være ærlig så synes jeg mye av det som er trendy nå til dags er direkte stygt, spesielt møbler og klær. INGEN hadde fått meg til å innrede en stue med glassbord og børstet stål eller aluminium (I kombinasjon). Nei da er det mye koseligere med varme møbler.
Gjest Hilde K S Skrevet 16. oktober 2004 #6 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg har egne meninger, selv om de kan gå på tvers av det de andre som deltar i diskusjonen mener. Jeg kan også endre mening, dersom jeg ser at andre argumenter er bedre/mer riktige enn mine egne. Når det gjelder moter, synes jeg noe ser helt for jævlig ut og ville aldri ha brukt det. Andre ting ser fine ut og det bruker jeg. Både når det gjelder klær og interiør.
Veronal Skrevet 16. oktober 2004 #7 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg blir litt oppgitt over en del mennesker som skal være så krampeaktig moderne. Man skal være trendy' date=' må vite! Jeg synes det heller vitner om dårlig ryggrad å ikke tørre å ha egne meninger.[/quote'] Jeg har til en viss grad bli oppgitt over en del mennesker som skal være så krampeaktig tradisjonelle. Jeg synes det vitner om at de ikke tør å ha selvstendige meninger.
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2004 #8 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg er trendy på noe områder og tradisjonell på andre områder. Spiser pinnekjøtt på julaften (tradisjonell) og går av og til på kaffebar med venner (trendy) Men det var muligens ikke det du mente?
Donnie Darko Skrevet 16. oktober 2004 #9 Skrevet 16. oktober 2004 Skulle gjerne ha svart deg men nu sitter jeg i min chesterfield-stol med røkejakke og har problemer med korksmak i vinen.
Gjest Starya Skrevet 16. oktober 2004 #10 Skrevet 16. oktober 2004 Skulle gjerne ha svart deg men nu sitter jeg i min chesterfield-stol med røkejakke og har problemer med korksmak i vinen.Er ikke det egentlig butlerens problem? Kanskje du skulle vurdere å skifte ut staben.
Donnie Darko Skrevet 16. oktober 2004 #11 Skrevet 16. oktober 2004 Er ikke det egentlig butlerens problem? Kanskje du skulle vurdere å skifte ut staben. Det ville vel være litt radikalt.
Gjest StoreSky Skrevet 16. oktober 2004 #12 Skrevet 16. oktober 2004 Er ikke det egentlig butlerens problem? Kanskje du skulle vurdere å skifte ut staben. I dagens samfund er det ikke bare bare å fortelle staben at man ikke er nøyjd med Deres arbeid, må vite! Dem skal jo ha såkald "oppsigelsesvern" -hva nu det for moderne påfunn det èr!
Gjest sexysadie Skrevet 16. oktober 2004 #13 Skrevet 16. oktober 2004 I dagens samfund er det ikke bare bare å fortelle staben at man ikke er nøyjd med Deres arbeid, må vite! Dem skal jo ha såkald "oppsigelsesvern" -hva nu det for moderne påfunn det èr! Vanskelig å finne gode folk nu til dags.
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2004 #14 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg er meg selv! "Moderne" og "trendy" kjøkken for eksempel - jeeeez! :o Noe så absolutt ikke meg! Og sterile stuer med hvite vegger og børstet metall/snåle former på møbler osv. Ikke i mitt hus nei! Derimot er jeg veldig moderne når det kommer til teknologi(det synes jeg er moro), jeg har beholdt pikenavnet mitt, han skal vaske opp når jeg lager mat(likestilling). Mote følger jeg når den passer meg. Tror egentlig de fleste er sånn, men noen håpløse tilfeller finnes så absolutt. Det er ikke noe point i å irritere seg over det, da har en fritidsproblemer. Er du og jeg samme person?? Haha. SOm du sier, det er nok sånn de fleste er. Trendy når vi gidder, og tradisjonelle fordi det passer oss best... eller noe sånt
Gjest 1111 Skrevet 16. oktober 2004 #15 Skrevet 16. oktober 2004 Vel, gjest, det er vanskelig å si om jeg er tradisjonell eller moderne i og med at jeg ikke har anelse om hva du sikter til.
Melissa Gioberti Skrevet 16. oktober 2004 #16 Skrevet 16. oktober 2004 Siden "gjest" nekter å utdype hva den mener, kan jeg jo komme med min personlig tolkning. I Norge i dag er det alt for mange trendy mennesker. Se bare på alle smalahovud-festene nå like før jul. De skal liksom være så trendy, med hjemmebrent og det å spise saue-øyne og hoder. De tror de er så moderne, der de sitter med snusen sin og lusekoftene sine, iført de sorte treskoene de kjøpte på Svinesund. I de kule, trendy, wannabe-yrkene sine, alt fra truckførere til dama i kiosken: de sitter der og tror de er trendy, mens de diskuterer hvordan verden burde bli styrt på en bedre måte. Eller hva som egentlig skjedde med traktoren til Jens i går. Disse politikerne også, hva gir du meg? De flyr rundt i Stortingets korridorer og tror de er så trendy. Som en annen FrP-Siv som vil ha en mann og barn, hun er 36 år alt! Som tiden flyr...ja, i dagens hektiske, stressede Donald Trumph-Norge, fra Krisitansand i sør til Hammerfest i nord, er det så mange trendy mennesker at jeg vet snart ikke om jeg tør gå ut døren av ren frykt for alle Gucci'ene som tripper rundt. Norge har blitt et trendsetter-land, som New York'erne ser svært opp til. Alle i hele verden ser til Norge: Look to Norway, de skaper fred i hele verden og klarer alt. Alle har ulike meninger i Norge og ingen tør å mene det samme som naboen. La oss gå tilbake til det tradisjonelle Norge: som er nøyaktig hva-sa-du-igjen, gjest?
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2004 #17 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg føler meg mer konservativ og tradisjonell enn jeg føler meg trendy, i hvertfall... K
Suzy Skrevet 18. oktober 2004 #18 Skrevet 18. oktober 2004 Skulle gjerne ha svart deg men nu sitter jeg i min chesterfield-stol med røkejakke og har problemer med korksmak i vinen.
Gjest Valhalla Skrevet 18. oktober 2004 #19 Skrevet 18. oktober 2004 Æsj trendy er et av ordene jeg virkelig misliker. Ser for meg folk som er overbevist om at de er unike der de valser rundt i stygge klær som de og 100.000 andre leste om i det trendy magasinet de leser. Man diskuterer den siste boken som må leses, den siste filmen som må sees, ekstra bonus hvis det er en film utenfor hollywood som en kinesisk film om et eller annet uinteresant tema som bare var såååå dyp. Dette kan overføres til diverse andre grupper også som metal folk og hip hop nerder. Overbevist om at de er så unike og skiller seg ut, mens de egentlig er uniformerte. Jeg kler meg ikke etter hvilken musikk jeg hører på, hva jeg leser at jeg burde gå med eller hva jeg ser andre går med. Jeg kler meg tradisjonelt, jeg tenker selv og er ikke avhengig av andres godkjenning av mine meninger, fuck off trend nerder. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå