Gå til innhold

Ameli Belle's Diary (We're all mad here)


Ameliene

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle begynne å skrive igjen. Det hjelper alltid mye for meg og kanskje andre synes det er interessant å lese? Jeg har ikke peiling.

Det første lange dokumentet jeg skrev på pcen var 30. desember 2014. Sist jeg skrev et dokument var 15. november 2015. Til da hadde jeg skrevet 12 dokumenter som er lange og detaljerte. Men de er private og ingen andre har lest de, bortsett fra ett av de. Jeg hadde ikke lyst til å dele det med noen, for da var jeg så full av sinne og tristhet at jeg var redd noen skulle få meg innlagt. Men jeg var bare full av kjærlighetssorg.

Jeg vet ikke om det er lurt av meg å skal skrive dagbok på KG. Det er så mange personer her som er så fordomsfulle og fulle av stygge ord. Kanskje det bare gjør alt verre hvis akkurat de personene leser dagboken min og bestemmer seg for å bruke ord som trykker meg tilbake i gjørma?

Angående de 12 dokumentene, så delte jeg det første her på KG, men med en annen bruker. Jeg fikk heldigvis mye forståelse og fine ord, som jeg er veldig sikker på hjalp med å komme meg raskere på beina fra sorgen. Det var 1 kommentar som ikke var til hjelp, og jeg husker den fortsatt. Det er rart. Jeg fikk vel 50 kommentarer som var fine og 1 som var unødvendig. Likevel husker jeg den unødvendige best. 

Så hvis jeg har noen skrivefeil her og der, så vær så snill å bare overse det.
Hvis du har noe likt å dele eller råd til meg, så vær så god. Men bagateller som at noen påpeker skrivefeil håper jeg at dagboken min kan være fri for. Jeg har som sagt ikke peiling på hvordan folk oppfører seg her i dagbok forumet, men når jeg leser kommentarfelt på forskjellige nettsider, så må jeg innrømme at jeg ofte mister troen på oss mennesker. Heldigvis følger jeg mange sider og leser daglig fine og støttende kommentarer, så jeg har ikke mistet troen helt ;)

 

- Ameli

Endret av Ameliene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...